Generic filters
Exact matches only
Generic filters
Exact matches only

Conferință dedicată marketingului în IT, organizată la Cluj-Napoca

Specialiștii în marketing și comunicare din Cluj-Napoca, care lucrează în cadrul unor companii de IT, dar și antreprenorii, pot participa la prima conferință de marketing dedicată acestui sector.

Evenimentul MK 4 IT – Marketing for IT va avea loc joi, 19 noiembrie 2015, între orele 9:00 și 18.00, la Hotel Golden Tulip Ana Dome și este organizat de agenția de marketing Loopaa.

Participanții vor avea ocazia să întâlnească specialiști în marketing și comunicare, din spatele unor branduri de renume precum Samsung, Microsoft, LinkedIN, Parlamentul European, Heimdal şi Loopaa.

Marketingul în IT

Potrivit organizatorilor, în cadrul conferinței, șase specialiști în marcom vor încerca să răspundă la unele din cele mai stringente întrebări din viața unui marketer, precum: ce este storytalling-ul și cum poate acesta să ajute la promovarea unei companii din domeniul IT, cum reacționează marketing-ul la schimbare, care este profilul noului marketer sau cum treci peste „criza” marketingului în IT, dar și multe altele.

Cei șase specialiști care vor participa la evenimentul dedicat marketingului în IT sunt: Tudor Galos (Microsoft România), Raluca Anghel (Parlamentul European), Nicoleta Benga (LinkedIn), Ioana Sigarteu (Samsung), Alin Vlad (Heimdal) și Victor Gavronschi (Loopa).

Principalul beneficiu pe care îl urmărim pentru participanți, prin acest eveniment, este să primească răspunsuri la întrebările cu care se confruntă zi de zi, ca marketeri în IT, de la profesioniști în domeniu. Speakerii vin din companii de renume precum Microsoft, Samsung, Linkedin şi vor aduce cu ei un plus valoare prin împărtășirea poveștilor lor de succes – ce au încercat şi a avut succes, dar şi unde au greșit şi cum au gestionat situația. Mediul de IT este într-o creștere foarte rapidă la Cluj şi – n-o să vă ascund asta – poate fi greu pentru un marketer să se adapteze ritmului cu care evoluează lucrurile. De aceea, MK 4 IT va fi ca o incursiune în viața „agile” a profesioniștilor”, afirmă Victor Gavronschi, managerul general și fondatorul agenției de marketing și comunicare Loopaa.

Evenimentul MK 4 IT – Marketing for IT se desfășoară în cadrul „Săptămânii IT”, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate angajaților din industria IT, din România. Scopul evenimentul este acela de a crea un mediu profesional care să faciliteze crearea de rețele, prin invitarea unor experți din țară și din străinătate, pentru a susține conferințe și workshopuri ce au ca tematică diferite arii ale acestui domeniu.

Vezi și alte evenimente din această săptămână.

Cover -
Cristina

Cristina

Cris este o persoană sociabilă, creativă și curioasă să descopere tot timpul lucruri noi. Uneori auto-didactă, îi plac provocările și nu renunță până nu găsește soluții la situațiile cu care se confruntă. Printre hobby-urile ei se numără cititul, excursiile, plimbatul cu bicicleta, bord game-urile, jocurile pe Playstation și vizionarea serialelor preferate. La facultate Cris a studiat jurnalismul, comunicarea mediatică, dar a urmat și cursuri de pedagogie.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *