[Interviu] Donuterie – câștigătorul premiul “New in town” pentru cel mai remarcant debut

donuterie

Cluj Life Awards este cel mai important eveniment din Cluj Napoca dedicat premierii muncii depuse de organizatorii de evenimente și a managerilor de localuri. Peste 11 mii de devoratori de evenimente au votat în acest an câștigătorii celor 16 categorii. Iar pentru că ne-am aflat și noi printre partenerii care au susținut Cluj Life Awards, am stat de vorbă cu oamenii din spatele localurilor premiate ca să aflăm ce înseamnă pentru ei premiul câștigat și care sunt atuurile fiecăruia. Astăzi, ne-a răspuns la întrebări Andra Otavă, Founder & CCO Donuterie.

Care este istoria voastră și idea din spatele conceptului?

Istorie.. Nu putem vorbi de istorie, suntem micuți, de abia în 28 martie împlinim 2 ani. Deci nu de mult timp am învățat să umblăm : )) Tot ce ne-am dorit a fost să facem ceva cu plăcere. Atât. Și să generăm entuziasm, să vedem că oamenii care vin la noi pleacă cu zâmbetul pe buze. La început era chiar comic cum fiecare om care intră pentru prima dată în magazinu nostru, zâmbea ca un copil care îl vede pe Moș Crăciun. Asta am căutat tot timpul! Și satisfacția e maximă când vezi așa ceva.

Care este poziționarea localului pe piața din Cluj-Napoca?

donuterie

Noi vrem să credem că suntem în mintea oamenilor atunci când se gândesc că vor să facă exact ce le trece prin cap! Asta sper că se va întâmplă peste tot în țară, nu doar în Cluj-Napoca, pentru că plănuim ca în perioada următoare să ajungem în cât mai multe orașe din țară.

Care sunt atuurile și punctele voastre forte?

Suntem tineri, toată echipa este tânără. Suntem aproape de clienții noștri, aș vrea să cred că suntem prieteni. Un alt punct forte este să fii motivat de lucruri faine, cum ar fi zâmbetul acela de care spuneam. Dacă te gândești doar la afaceri, oamenii simt asta și ridici o barieră. Totul e făcut pentru oameni și fără ei nu ar fi fost nimic. Deci, vă mulțumim!

Prin ce vă diferențiați față de concurență?

Până nu demult nu am avut concurență. Asta ar fi primul lucru care ne diferențiază, am dat startul unei piețe care nu exista.

Am făcut o grămadă de greșeli încă din prima zi, dar tot timpul am încercat să învățam ceva și să fim mai buni. Acum trecem iar printr-o perioadă de schimbare, rebranding. Vrem să avem o imagine mai aproape de „our nuts people”, vrem ca acești oameni să se simtă în largul lor atunci când vin la noi, fără formalități, să fim doar noi, ca între prieteni.

Cine sunt persoanele care calcă în localul vostru?

Cei mai faini oameni! Indiferent de vârstă. Oameni care vor doar să se simtă bine și știu cum să trăiască fiecare moment.

Care sunt preparatele/băuturile pe care le recomandați celor care vă trec pragul?

donuterie

Mie personal îmi plac gogoșile mai puțin dulci. Portocale, cafea, fistic cu cireșe amare. Astea sunt pe gustul meu. Dar încercăm să fim pe placul tuturor.

Băutura… Cafea și ciocolată caldă cu biscuiți oreo!

În plus, la Donuterie Campus avem câteva sandwich-uri „umami”, create special pentru noi de doi oameni dragi nouă, Ciprian Tătaru și Tudor Marcu. Merită să le încercați!

Ce reprezintă pentru voi premiul câștigat în cadrul ClujLife Awards?

Oau… A fost o surpriză! Nominalizarea, premiul. Nu ne-a venit să credem! E o chestie super care îți spune „Oamenii apreciază ce faci. Nimic nu a fost în zadar!”. A fost un sentiment mișto!

Surse foto: Facebook 


Au mai răspuns interviului nostru Miron Adrian, manager Casa TIFF și Larisa Ioneși, PR Flying Circus Pub.

DISTRIBUIȚI
  • CREDITE:
Comentarii