Se deschide Platinia Shopping Center

Cel mai nou centru comercial din Cluj-Napoca, Platinia Shopping Center, își deschide porțile sâmbătă, 8 aprilie. Complexul amplasat pe Calea Mănăștur, în apropiere de zona centrală a orașului, este un mix între o galerie comercială, o clădire de apartamente de lux și un hotel de apartamente.

Platinia Shopping Center își propune să ofere o experiență inedită vizitatorilor care îi vor trece pragul. Suprafața totală de 13.000 de mp îi oferă primului centru comercial inaugurat anul acesta în țara noastră un spațiu generos în care clienții vor putea să se bucure de mixul unic de produse și servicii puse la dispoziția lor de cei circa 50 de retaileri care își vor deschide magazinele și reprezentanțele în cadrul său.

Galeria comercială conține banduri cunoscute de fashion și beauty

Astfel, vizitatorii își vor putea face cumpărăturile de la branduri binecunoscute de fashion și beauty, dar vor avea la dispoziție și magazine cu articole sportive, încălțăminte, electrocasnice, librărie, papetărie, jucării, agenție de turism, farmacie și multe alte surprize.

Centrul comercial Platinia Shopping Center va cuprinde, totodată, un salon de cosmetică și coafor, un cazinou și o sală de fitness dotată cu cele mai moderne aparate existente pe piață și saună.

Retailerii și furnizorii de servicii care au ales Platinia Shopping Center sunt:

H&M, Jolidon, Banca Transilvania, DeLonghi, Sensiblu, Cărturești, Gerovital, Clean&Go, Orange Smart Store, Opticris, Inestasy, Supremoffice, Lev Fitness&Spa, HiQ Service, Best Kids, Macrogroup, Calcio Sport, Bellagio Casino,  Iqos Place, Z Tour, Reartu’ Calzature e pelletteria şi  Gett’s Colour Bar.

În plus, vizitatorii își vor putea face cumpărăturile la primul magazin Mega Image din Cluj-Napoca, aflat tot în cadrul Platinia Shopping Center.

platinia 2

După cumpărături, aceștia pot servi masa într-o atmosferă relaxată la unul dintre cele patru restaurante à la carte cu specific diferit, bucurându-se de preparate din bucătăria internațională, italiană și asiatică. Restaurantele care vor fi prezente la Platinia sunt: Marty Restaurants, sub denumirea Marty Plaza, Chop Urban Grill – restaurant și wine bar, Amagusto – restaurant cu specific italian și mediteraneean și Sakura – sushi bar și bucătărie asiatică. Toate restaurantele dispun de terase exterioare deschise într-o piațetă comună, ideale pentru cei care vor să ia masa în aer liber vara și să se bucure de proximitatea parcului central.

Oferta va fi completată la Platinia Shopping Center de cafenele, o gelaterie și o serie de magazine cu specialități gastronomice. Printre acestea se numără Caffe Meron, Beldi gelaterie și Platinia Market, o noutate absolută pe piața locală și națională, un loc unde Platinia va încerca să aducă producători locali, alimente produse după rețete tradiționale, fructe și legume bio, brânzeturi și mezeluri fără aditivi sau conservanți, atent selecționate, un loc unde să regăsești piața tradițională într-o ambianță modernă, un loc în care producătorii locali pot să își prezinte și să își vândă produsele.

Platinia – o investiție de peste 25 milioane de euro

„Ne bucurăm să anunțăm deschiderea oficială a celui mai nou centru comercial din România, după o investiție de peste 25 de milioane de euro în proiectul Platinia, ce cuprinde alături de galeria comercială și un ansamblu rezidențial ocupat deja în proporție de 100% și un aparthotel exclusivist. Estimăm că în primul an 3 milioane de vizitatori își vor face cumpărăturile în cadrul Platinia Shopping Center”, a declarat omul de afaceri Vasile Pușcaș, dezvoltatorul acestui proiect imobiliar de mix development.

Proiectul Platinia, situat pe locația fostei fabrici de bere Ursus, din centrul orașului Cluj-Napoca, este cel de-al treilea proiect construit sub brandul „Platinia”. Proiectul a fost dezvoltat pe un teren în suprafață de aproximativ 13.000 mp din care 2700 mp au fost cedați municipalității după finalizarea la strat de uzură a celor 3 benzi de circulație care vor face legătura între artera principală de circulație, Calea Mănăștur, și străzile adiacente din partea nordică a ansamblului. Suprafața construită a întregului proiect însumează aproximativ 55.000 mp, iar investiția depășește 25 milioane de euro.

DISTRIBUIȚI
  • CREDITE:
Comentarii