[Cluj] Cum a fost la Marketing Tribe 2.0

A doua ediție a evenimentului dedicat triburilor de MarCom a avut loc în data de 27 noiembrie 2014 la Cluj-Napoca, în incinta International Ballroom. Evenimentul a fost organizat de către IAA Young Professionals Cluj cu scopul de ajuta comunitatea MarCom din capitala Ardealului și nu numai. În cadrul Marketing Tribe 2.0 a avut loc și lansarea site-ului oficial dedicat comunității locale MarCom: marketing-tribe.ro.

Site-ul va facilita conexiunea dintre specialiștii de marketing și comunicare din companii şi agențiile, respectiv companiile furnizoare de servicii de marketing și publicitate.

_IMG_9682

Evenimentul a fost conceput ca o dezbatere pe tema OF-urile din MarCom, la care au participat peste 200 de pasionați de marketing și comunicare, antreprenori sau manageri. Aceștia au avut ocazia să interacționeze cu speakerii – reprezentanți atât din agenții cât și specialiști MarCom din companii sau freelanceri: Sergiu Mircea, Head of Marketing, Segments and Retail Products la Banca Transilvania, Răzvan Crișan, Director General, MSA Advertising, Victor Gavronschi, Director General, Loopaa Marcom (și coordonator al catalogului Marketing Tribe lansat la prima ediţie) Ioana Căprar, Consultant MarCom, Sonia Nechifor, Managing Partner PR Venture și Director Editorial Revista Bulevard și Andi Vanca, PR Manager Electric Castle Festival.

Cei 6 speakeri au prezentat fiecare câte un OF din experiența sa și au dezbătut împreună o parte din întrebările participanților cu privire la nevoia de dezvoltare a mediului local de MarCom.

_IMG_9697

Dezbaterea a fost moderată de Călin Biriș, Președintele IAA YP Cluj. Temele generale de discuție au vizat: Nevoia de educare a specialiștilor, Educarea managerilor și antreprenorilor și Principalele provocări de marketing și comunicare.

Prin acest eveniment ne-am propus să unim tribul de marketing, reprezentat de către specialiștii în comunicare și de către manageri sau antreprenori. De asemenea, am dorit să punctăm complexitatea mediului de MarCom și să găsim soluții la principalele provocări actuale de business: nevoia de dezvoltare, educare și informare. Soluția cu care IAA YP Cluj vine în întâmpinarea acestor nevoi este asocierea online pe Marketing-Tribe.ro”, a precizat Călin Biriș, Președinte IAA YP Cluj.

În final, IAA YP Cluj a unit triburile din MarCom, printr-un selfie simbolic cu masca specifică Marketing Tribe și cu invitația de a dezvolta și online mediul local de MarCom, prin intermediul site-ului care reunește triburile din domeniu: agenții full service, agenții de design, PR, research, strategy, print, media sau web. În plus, Marketing Tribe oferă actorilor industriei: resurse utile și acces la joburi și evenimente din domeniu. Ne dorim astfel, să schimbăm modul în care produsele și serviciile “vorbesc” consumatorilor, înainte de a-și produce efectele.

_IMG_9730

IAA Young Professionals Cluj reprezintă un program internaţional al International Advertising Association care reuneşte tineri profesionişti din domeniul MarCom. În România există în prezent 2 filiale, la Bucureşti şi la Cluj-Napoca (începând din 2009). Proiecte IAA YP Cluj 2012-2013: “Cum comunică ONG-urile?”, “ARTvertising”, “Marketing după perdea”, Client Centric Conference, Civic Vox și “Marketing Tribe”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here