Anca Stancu – Cel mai mare plus al rețelei BNI îl reprezintă transferul de încredere pe care și-l acordă membri atunci când dau recomandări

“Cât timp ți-ar lua să îți stabilești întâlniri cu 40-50 de oameni”, dar să discuți cu toți și să le prezinți afacerea ta? Probabil că ar fi câteva zile investite pentru primul contact cu un potențial partener de afaceri sau client. Tocmai pentru a scurta acest timp și pentru a facilita accesul la un mediu pozitiv și structurat unde se schimbă recomandări de calitate, a fost creată rețeaua BNI (Business Networking International).

Pentru a afla mai multe despre aceste întâlniri, avantajele oferite membrilor și despre evenimentele organizate, am stat de vorbă cu Anca Stancu, presedintele grupului BNI Plus.

Bună Anca, spune-mi mai multe despre acest concept de Business Networking făcut de dimineață.

Business Networking International (BNI) este cea mai mare rețea de Business Networking la nivel mondial. Fiecare întâlnire BNI se desfășoară după același tipic și tocmai de aceea, ca membru BNI, îți este ușor să participi la o întâlnire BNI oriunde în lume.

Care sunt avantajele pentru networking-ul făcut dimineața?

Unul dintre avantaje este acela că ești odihnit și că întâlnirea cu colegii din grup și cu invitații este un mod plăcut de a face afaceri. Chiar dacă e dimineață noi facem „networking” și nu „netcoffe”, adică muncim. În plus, întâlnirea de dimineață ne permite ca după aceea să ajungem la firmele și birourile noastre, fără a ne afecta acel program de muncă.

Ce aduce BNI în plus comunității de business?

Eu consider că cel mai mare plus îl reprezintă transferul de încredere pe care și-l acordă membri BNI atunci când dau recomandări. Avantajele create se traduc în scurtarea timpului necesar pentru încheierea unei noi afaceri.

Un alt avantaj este acela că oferă posibilitatea de a cunoaște mai bine și afacerea, dar și omul care este în spatele acesteia, astfel încât să înțelegi și să îți fie înțeleasă nevoia pe segmentul tău de activitate.

Fiecare membru BNI reprezintă o oportunitate pentru grupul din care face parte, iar grupul este o oportunitate pentru fiecare membru al său.

bni-cluj-1

În câte orașe din România se organizează întâlnirile BNI?

În acest moment  se organizează întâlniri BNI în București și Cluj-Napoca, deoarece aici există grupuri BNI. Grupul BNI Plus este primul grup BNI din afara Bucureștiului.

Daca nu sunt membru al comunității, cum pot participa la o întâlnire BNI?

La întâlnirile grupurilor BNI se poate participa doar dacă ești invitat de unul dintre membri grupului. Există o regulă care permite ca același invitat să poată participă la o întâlnire BNI doar odată la 6 luni. Excepție de la regulă fac doar evenimentele BNI, așa cum este și „Dimineața de Business”.

Cine sunt persoanele invitate la aceste întâlniri?

La întâlnirile BNI pot fi invitate persoanele care conduc o afacere din diverse domenii de activitate, freelancer-ii, persoanele fizice autorizate, reprezentanți ai profesiilor liberale(medici, avocați, notari, mediatori), cu alte cuvinte acele persoane care vor să-și crească și să-și promoveze afacerea  și pe calea recomandărilor.

bni-cluj-2

Ce fel de evenimente organizați în orașele din România pe lângă cele de networking?

Chiar dacă organizăm și alt fel de evenimente pe lângă întâlnirile noastre obișnuite, toate sunt cu și despre networking. Pentru că ne oferă ocazia să ne dezvoltăm personal și să ne creștem și afacerea.

Avem evenimente periodice cu o tematică aleasă în funcție și de domeniile în care identificăm că putem da recomandări și mai sunt evenimentele de lansare a grupurilor noi. Acestea ar fi evenimentele locale. La nivel național sunt Conferința Națională BNI și Oscar BNI.

Există și evenimente internaționale ale BNI-ului, chiar săptămâna trecută am avut Săptămâna internațională a networking-ului.

Cel mai apropiat eveniment în Cluj-Napoca este „Dimineața de Business”, organizat de BNI Cluj în data de 24 februarie 2017, de la ora 8 (dimineață), la Hotel Opera Plaza.

Spune-mi mai multe despre evenimentul „Dimineața de Business” organizat de BNI Cluj.

În cadrul evenimentului atât membri BNI Cluj cât și invitații lor au oportunitatea de a se întâlni cu aproximativ 50 de persoane din mediul de afaceri, de a-și prezenta afacerea și de a interacționa mai mult cu cei care sunt de interes pentru ei.

„Dimineața de Business” BNI este un eveniment care va dura în jur de 3 ore.
Cât timp ți-ar lua să iți stabilești întâlniri cu 40-50 de oameni?
Dar să te și întâlnești cu ei si să poți discuta direct?

Cu ce diferă evenimentul „Dimineața de Business” față de o întâlnire obișnuită BNI?

La „Dimineața de Business” pot participa și persoanele care au fost la o întâlnire obișnuită BNI chiar dacă nu au trecut încă 6 luni de când au vizitat grupul.

Știm din experiența evenimentelor anterioare că în astfel de ocazii crește numărul afacerilor încheiate și se inițiază parteneriate noi.

Cum te poți înscrie la acest eveniment?

Fiind un eveniment public, puteți accesa formularul de înscriere, însă locurile pentru acest eveniment s-au ocupat.

Vă așteptăm cu drag și cu oportunități de afaceri!

Comentarii