[Review] Cartea Junglei

Cartea scrisă de Rudyard Kipling se bucură acum de o nouă reprezentare pe marile ecrane ale lumii. De data aceasta, regizorul Jon Favreau este cel care a realizat această peliculă. Criticii apreciază filmul ca fiind unul foarte reușit, iar încasările de care se bucură până acum sunt destul de mari.

Totuși, în copilăria noastră sigur am văzut filmul din 1967, fie am citit cartea. Așa că o să ne întrebăm: cu ce poate să ne mai surprindă? În primul rând, prin modul în care a fost realizat filmul. Există un singur om în carne și oase, Mowgli (Neel Sethi). În rest, toate celelalte animale care participă la film sunt animații. Însă sunt unele foarte reușite, care induc impresia că sunt reale.

Un alt plus al acestui film este reprezentat de faptul că reprezintă o lecție de moralitate. Iar din acest punct de vedere, pelicula se apropie de scopul pentru care a fost scrisă cartea lui Rudyard Kipling. Modul în care aceste lecții de moralitate sunt prezentate este unul destul de amuzant (chiar și pentru cei mai în vârstă), iar acest lucru face ca pelicula să fie mult mai atractivă.

Poate unul dintre atuurile cele mai mari pe care le are ecranizarea îl reprezintă personajul principal, Mowgli. El este interpretat de Neel Sethi, un copil de 13 ani. Acesta a fost ales din mii de puști din întreaga lume, iar alegerea lui s-a dovedit a fi una mai mult decât inspirată. La vârsta pe care o are, micul Neel reușește să se facă plăcut prin acțiune, replici și comportament. El este reprezentarea fidelă a lui Mowgli din imaginația noastră de după ce am citit cartea.

Filmul are o calitate foarte bună, poate fi vizionat în varianta 3D, subtitrat sau dublat în limba română și este disponibil în cinematografele din România încă de pe 15 aprilie. Așa că ar trebui să vă grăbiți dacă vreți să mai prindeți filmul în ofertele cinematografelor. Vă asigur că vă veți aduce puțin aminte de copilărie și de aventurile din acele vremuri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here