Patru exerciții simple pentru un abdomen plat

Iarna este perioada în care mulți dintre noi punem câteva kilograme în plus fie din cauza meniului bogat din perioada sărbătorilor de iarnă, fie din cauză că petrecem mai mult timp în casă. În plus, programul prea încărcat nu ne permite să mergem la sala de sport atât de des cât ne-am dori.

În cele ce urmează, vă propunem câteva exerciții fizice simple, care vă vor solicita mușchii la maxim și vă vor ajuta să căpătați forme de invidiat. Trebuie să rețineți că aceste exerciții trebuie făcute constant pentru a obține rezultatele dorite. În plus, este bine să fiți atenți și la alimentație pentru că mișcarea și stilul alimentar merg mână în mână.

1. Exercițiul „plank” (cunoscut și sub numele de „planșa” sau „scândura”)

Acesta este un exercițiu static și ne ajută la formarea unei abdomen plat. Este foarte important să stăm în poziția corectă pentru a avea efect: ne sprijinim pe coate și vârful degetelor de la picioare, ținem spatele drept, exact ca în videoclip. Vei ști că exercițiul este făcut corect dacă simți că lucrează mușchii brațelor, abdomenului și picioarelor.

2. Flotări

Pentru a executa corect flotările trebuie să începi din poziția exercițiului anterior, atâta doar că te sprijini pe palme. Spatele trebuie să fie drept, picioarele perfect întinse și sprijinite pe vârfurile degetelor. Flotările sunt un exercițiu care ne solicită foarte mult musculatura.

3.Genuflexiuni

Banalele genuflexiuni sunt foarte eficiente pentru musculatura picioarelor, abdomenului, feselor și brațelor. Pentru rezultate maxime nu vă lăsați până jos, ci doar la nivelul unui scaun. Imaginați-vă că vă așezați pe un scaun invizibil. De asemenea, nu faceți genuflexiunile cu mișcări rapide. Cu cât le executați mai lent cu atât solicitați musculatura mai mult. Pentru un plus de dificultate, păstrați-vă echilibrul prin poziționarea brațelor în față.

4. Abdomene alternative / Bicicleta

Pentru a scăpa de grăsimea de pe abdomen încercați și exercițiul cunoscut sub numele de bicicleta. Așezați-vă pe spate, puneți-vă ambele brațe sub ceafă, apoi îndoiți piciorul stâng spre piept și aduceți cotul drept spre genunchiul stâng. Repetați mișcarea cu piciorul drept și cotul stâng. Veți observa că se va forma o mișcare repetitivă exact ca mersul cu bicicleta. Mai puteți recunoaște exercițiul și sub numele de abdomene

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here