4 motive pentru care să adaugi brânza de vaci la micul dejun

În multe părți ale lumii, brânza este o parte importantă a micului dejun, în special servită proaspătă, moale și ușoară, asezonată cu miere și îmbinată cu pâine. De fapt, unul dintre motivele pentru care oamenii călătoresc în străinătate este reprezentat de plăcerea de a se bucura de brânzeturi de dimineață. Bogăția în proteine și conținut ne ajută să ne menținem sațietatea și starea de mulțumire de-a lungul zilelor lungi, pline de vizite la obiectivele turistice. Dacă ești în căutarea unor motive pertinente pentru micul dejun, rămâi cu noi să le descoperi.

  1. Brânzeturile sunt bogate în proteine

Proteinele sunt responsabile pentru menținerea masei musculare într-o formă optimă în corp. Cu toate acestea, mulți dintre noi preferăm să ne alimentăm cu ele pe timpul serii. Consumul de proteine la începutul zilei ajută organismul să promoveze creșterea masei musculare necesare de-a lungul zilei. Acest lucru ne menține stomacul plin pentru o perioadă mai lungă de timp, întrucât nu vom mai fi predispuși să recurgem la gustări între micul dejun și masa de prânz. O ceașcă de brânză de vaci conține aproximativ 24 de grame de proteine, echivalentul a conținutului de proteine din produsele din carne.

  1. Cantitate scăzută de calorii

În timp ce brânza de vaci este bogată în proteine și prezintă o abilitate de a ne menține starea de sațietate pe parcursul unei zile, aceasta este de asemenea săracă în calorii. Aceste calorii (regăsite în brânza de vaci) vor varia, în funcție de procentul de grăsimi din lapte. Spre exemplu, o ceașcă de brânză de vaci degresată are aproximativ 105 calorii, pe când 1% grăsimi din lapte echivalează cu 165 calorii. În comparație, un covrig simplu și o cremă de brânză (2 linguri) au, fiecare, aproximativ 450 de calorii.

  1. Bogată în calciu

Brânza de vaci este făcută din lapte, astfel încât aceasta este bogată în calciu. O ceașcă de brânză de vaci va satisface aproximativ 12 până la 20% din necesarul zilnic de calciu recomandat. Consumul bogat în calciu din alimente tinde să ajute oamenii să satisfacă necesarul până înainte de culcare.

  1. Accesibilă la preț

Brânza de vaci este foarte ieftină și reprezintă un mic dejun complet. Pusă în comparație cu mâncarea de tip fast food sau alte tipuri de alimente care sunt pe cât de nesănătoase, pe atât de scumpe, brânza de vaci nu este deloc scumpă – ba mai mult decât atât, pe cât este de accesibilă la preț, pe atât este de sănătoasă pentru organismul uman.

Comentarii