5 Metode de a consuma ovăz la micul dejun

[adrotate banner="3"]

Ovăzul face parte din categoria cerealelor integrale, ideale pentru o alimentație sănătoasă. Dacă nu știi exact cum să pregătești un mic dejun în care să încorporezi ovăz, iată câteva idei.

1. Ovăz peste noapte

ovaz-peste-noapte_53966905

Sursa foto: Jennifer Barrow

Adaugă într-un borcan sau un container de plastic cam 30 g de fulgi de ovăz, 70 g de iaurt și 70 ml lapte (de vacă sau lapte de migdale, soia etc). Peste poți pune toppingul tău preferat cum ar fi miere, fructe și condimente dulci.

2. Smoothie

smoothie-cu-ovaz_51049494

Sursa foto: Jennifer Barrow

Poate nu e cea mai evidentă metodă, dar când adaugi fulgi de ovăz în smoothie-ul tău de dimineața, adaugi o cantitate bună de proteine care te vor ține plin până la prânz. Pune în blender un măr, o banană, o pară, iaurt grecesc și fulgi de ovăz pentru un smoothie delicios și sățios.

3. Brioșe

briose-cu-ovaz_47135836

Sursa foto: Manyakotic

O altă opțiune e să adaugi ovăz în brioșe, pe care să le prepari cu o zi înainte. Există nenumărate rețete cu diferite ingrediente combinate cu ovăz, pentru un mic dejun delicios. O idee e să adaugi stafide sau smochine uscate în brioșe pentru textură.

4. Biscuiți

biscuiti-de-ovaz_57997489

Sursa foto: Nataliya Arzamasova

Din nou, un mic dejun pe care poți să îl prepari dinainte. Aici poți adăuga fulgi de ciocolată sau stafide pentru a face micul dejun mai atrăgător pentru papilele tale gustative.

5. Parfait

parfait-cu-ovaz_56345409

Sursa foto: Elena Veselova

Un parfait cu fructe și iaurt grecesc e minunat într-o dimineață de weekend. Într-un pahar pune în straturi fulgi de ovăz, fructele preferate și iaurt grecesc. Dacă îl preferi mai dulce poți adăuga chiar un pic de miere.

Dacă reușești să încorporezi ovăzul în dieta ta de la micul dejun, vei putea beneficia de nutrienții din fulgii acestuia: magneziu, fosfor, biotină (substanță care întreține unghiile și părul sănătoase), zinc și multe proteine.În plus, fulgii de ovăz te pot ajuta să îți scazi sau să îți menții (după caz) greutatea corporală, datorită faptului că aceștia au un conținut ridicat de fibre. Din acest motiv, energia este eliberată treptat în organism, oferindu-ți sațietate pentru o perioadă mai îndelungată de timp.

Citește și Brioșe sfărâmicioase cu măr

Comentarii

Please enter your name here
Please enter your comment!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Aflați cum sunt procesate comentariile dumneavoastră.