5 rețete de mic dejun cu grepfrut

După sărbători, stomacul tău are nevoie de un detox de la toate alimentele greoaie pe care le-ai consumat. În plus, vrei să te asiguri că nu ai adăugat câteva kilograme nesănătoase în timpul mini-concediului. Astfel, pe lângă faptul că îți sugerăm să te apuci din nou de mișcare, îți recomandăm și 5 rețete de mic dejun cu grepfrut, unul dintre fructele care promovează arderea de grăsimi cel mai bine.

Salată de grepfrut și banane

Curăță și taie în bucăți o jumătate de grepfrut roz și o banană. Adaugă peste ele o lingură generoasă de miere și câteva frunze mărunțite de mentă. Amestecă-le și consumă salata imediat. Îți va oferi o senzație de răcoare și te va ajuta să îți păstrezi sațietatea până la prânz, în timp ce te ajută să arzi grăsimi.

Grepfrut la cuptor

Dacă nu te încântă prea mult aroma amăruie a acestui fruct, îți recomandăm să îl asezonezi cu puțin zahăr brun și să îl dai câteva minute la cuptor. Caramelizarea zahărului va ajuta la eliminarea gustului amărui, fără să elimine proprietățile nutritive ale fructului. Astfel, te poți bucura de beneficiile acestuia, fără să te chinui ca să îl consumi.

Smoothie cu grepfrut

Smoothie-urile au fost întotdeauna o variantă delicioasă de a ascunde gusturile mai puțin plăcute ale unor fructe sau legume, pentru a te bucura de beneficiile acestora. Ele pot fi, așadar, o variantă bună pentru a consuma acest fruct. Adaugă o jumătate de gref cu o banană, puțină apă și fructele tale preferate și bucură-te de o băutură delicioasă și sățioasă.

Parfait cu gref

Iaurtul a fost dintotdeauna un aliment iubit la micul dejun. Profită de asta și combină-l cu felii de gref, ovăz sau müsli și alte fructe, pentru a obține un mic dejun sănătos și delicios. Îți recomandăm să alegi iaurtul grecesc, care este o sursă mai bună de proteine, deci care îți va oferi sațietate pentru o perioadă mai lungă de timp.

Suc de gref

În ultimă instanță, poți opta pentru a consuma greful sub formă de suc, folosindu-te de un storcător pentru a extrage lichidul din acesta. Deși, nutrițional vorbind, vitaminele și mineralele din gref rămân presente în suc, îți recomandăm să consume cu atenție, pentru că, fără fibră, acesea pot devein calori extra.

Care e varianta ta preferată?

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here