Clătită vegană cu năut

Năutul e considerat un superaliment pentru că aduce o mulțime de nutrienți în corpul tău. Dimineața, acesta îți poate oferi senzația de sațietate. Rețeta pe care ți-o propun azi cere făină de năut, iar pe aceasta o poți găsi la magazinele bio.

Ingrediente:

1 ceapă verde (sau o jumătate de ceapă uscată) mărunțită
45 g ardei roșu mărunțit
45 g făină de năut
Un sfert de linguriță de usturoi granulat
Un vârf de linguriță de piper negru măcinat
Un sfert de linguriță de praf de copt
Opțional fulgi de chili

Mod de preparare:

Mărunțește toate legumele înainte să te apuci efectiv de treabă. Totodată, pune o tigaie în care poți face clătite, la încins, la foc mediu.
Într-un bol amestecă făina de năut cu pudra de usturoi, sarea, piperul, praful de copt și, dacă îți plac, fulgii de chili. Adaugă puțină apă și amestecă totul până obții un amestec omogen și cu cât mai multe bule de aer în aluat. Adaugă apoi în aluat legumele mărunțite și mestecă din nou. Când tigaia e încinsă, presară cu indulgență ulei de măsline. Toarnă tot aluatul în tigaie pentru o clătită mai mare sau împarte-l pentru a face clătite mai mici și întinde-l pentru a forma clătita. Lasă-l să se coacă până devine ferm (cam 5-6 minute) și apoi întoarce-l cu o spatulă pe cealaltă parte și coace clătita încă 5-6 minute. Ține minte să testezi aluatul înainte să întorci clătita, făina de năut face ca această clătită să aibă nevoie de un timp de coacere mai ridicat decât clătitele normale.

La servire, așează clătita pe o farfurie și folosește-te de hummus, avocado, salsa sau orice altă cremă dorești pentru garnitură. De asemenea, poți adăuga și legume proaspete precum roșiile.

DISTRIBUIȚI
  • CREDITE:

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here