Tofu la micul dejun, o sursă de proteine inepuizabilă

Poate ai observat de multe ori că la două-trei ore după ce ai luat micul dejun, se instalează deja senzaţia de foame. Tofu, în combinaţie cu alte alimente, este o idee excelentă pentru micul dejun datorită proteinelor pe care le conţine şi a beneficiilor pentru organism.

Mulţi dintre noi ne întrebăm ce să mai mâncăm dimineaţa pentru a fi cât mai plini de energie până la masa de prânz. Desigur, alimentele pe care le consumăm la micul dejun variază în funcţie de preferinţele noastre.

O idee excelentă pentru masa de dimineaţă este tofu sau brânza din soia. Cei care aţi mâncat deja tofu trebuie să recunoaşteţi că nu este un aliment cu un gust atrăgător. De fapt, brânza din soia are un gustu neutru, de aceea este recomandat să alegem acele sortimente de tofu care au condimente în compoziţie. În magazinele din România găsim cel mai des tofu cu chimen sau cu ardei. Ambele variante sunt mult mai gustoase, în comparaţie cu tofu simplu.

Cum mâncăm tofu la micul dejun

Atunci când cumpăraţi brânza de soia, fiţi atenţi să nu fie făcută din soia modificată genetic. Acest lucru este precizat pe ambalaj.

Tofu îl putem asocia cu alte alimente la micul dejun. De exemplu, putem mânca un ou fiert cu câteva bucăţi de tofu, cartofi copţi cu tofu, o salată de crudităţi cu bucăţele de tofu. Dacă suntem pe grabă, ne putem face un sandwich cu câteva felii de tofu şi roşii sau orice altă legumă care vă place.

Potrivit pentru cei care vor o siluetă de vis

Deşi tofu este o sursă inepuizabilă de proteine, nu vă veţi îngrăşa dacă mâncaţi brânză de soia pentru că are un conţinut sărac în calorii şi colesterol. Starea de saţietate vine din conţinutul mare de nutrienţi.

Pe lângă faptul că ajută la menţinerea siluetei, tofu ajută la o bună sănătate a sistemului cardiac datorită lipsei grăsimilor saturate din compoziţie.

Ajută la menţinerea sănătăţii oaselor

Femeile aflate la menopauză este indicat să consume tofu. Acest aliment are un conţinut ridicat de fitoestrogeni, ceea ce ajută la menţinerea densităţii oaselor şi astfel este prevenită apariţia osteoporozei, specifică acestei vârste.

De altfel, tofu este o sursă foarte bună de calciu. În plus, brânza din soia previne apariţia cancerului la sân, a osteoporozei şi a afecţiunilor cardio-vasculare. Mai mult, aceasta ajută şi la prevenirea îmbătrânirii premature datorită izoflavonilor pe care îi conţine şi au efecte antioxidante.

Voi obișnuiți să consumați tofu la micul dejun?

DISTRIBUIȚI
  • CREDITE:
Comentarii