Anul 2016 în eCommerce: o idee duce la construirea unui imperiu

ecommerce

Pe 21 Aprilie va avea loc cea de-a opta ediție TeCOMM eCommerce Conference&Expo, una dintre cele mai importante evenimente de eCommerce din Europa de Est.

TeCOMM aduce în atenție debate-uri dedicate proprietarilor de magazine online și celor din domeniile conexe precum “Make your customers feel unique” și “Control your online business…Because Hope is not a strategy”, 2 keynote-uri și 7 workshop-uri strategice, din care 2 se axează pe workshop-uri de digital marketing din cadrul Markday, conferința conexă adresată marketerilor și practicienilor din domeniile adiacente marketingului.

La eveniment vor fi prezenți peste 20 de speakeri naționali și internaționali care vin din agenții și companii din UK, Danemarca, Polonia, Irlanda, Olanda și România. Reprezentanții eCommerce-ului românesc sunt branduri importante precum: eMag, Flanco, Paravion, Zoot.ro, MasterCard, Urgent Cargus, Banca Transilvania etc.

Principalii speakeri internaționali sunt specialiști precum Karol Karpinski din Polonia, Client Partner CEE @ Facebook, Cătălina Ionescu din Irlanda (Client Partner eCommerce CEE @ Facebook), David Rothwell din UK (autorul best-seller-ului “The AdWords Bible for eCommerce”), Steen Rasmussen din Danemarca (unul dintre cei mai buni analiști în digital marketing din Europa, recunoscut ca “World’s Best Analytics Practitioner”), Chris Jones din UK (eCommerce specialists @ Blueleaf – una dintre cele mai premiate agenții de digital și eCommerce din UK), Lenneke van der Meijden din Olanda (eCommerce Manager @ Euroflorist – lider de piață pe Europa în servicii de livrare online de flori).

În cadrul MarkDay se va discuta despre două dintre cele mai importante tactici de Marketing pentru succesul în eCommerce.

E-brandurile nu sunt reale, iar o simplă idee poate duce la construirea unui imperiu

“O problemă a platformelor de eCommerce este că acestea încă sunt considerate e-brands și nu branduri adevărate. Într-o lume în care brand-urile noi apar în fiecare clipă și în care o simplă idee poate duce la construirea unui imperiu, ar fi indicat ca platformele de eCommerce să nu se mai comporte ca niște platforme și să înceapă să funcționeze ca și brand-uri adevărate”, este de părere Ioana Filip, Executive Creative Director – McCANN, cea mai cunoscută agenție digitală din România, care face parte dintr-o rețea de agenții de publicitate la nivel mondial, cu birouri în peste 120 de țări.

Ioana va susține un workshop despre ce înseamnă brandurile adevărate, în care va prezenta metode care pot ajuta industria eCommerce să devină brand-urile puternice din viitor și cum poate comunicarea să construiască întregul imperiu din viitor.

La 26 de ani a fost numită Group Creative Director pentru McCann București pentru toate brandurile deținute de compania Coca-Cola, unde a dezvoltat campanii atât pentru piața locală, cât și cea regională, iar la 29 de ani deține funcția de Executive Creative Director în MRM/McCann. Munca sa a fost recunoscută în show-uri precum Cannes Lions, Eurobest, Webby, Golden Drum, Euro Effie și multe altele, ea făcând parte din juriile a numeroase festivaluri precum Clio Awards în 2014, New York Festivals de 2 ori (2013 și 2016), Ad Stars (Coreea de Sud), Golden Drum (Slovenia) și ADC Global (SUA).

Email-ul este canalul preferat de comunicare între branduri și clientii acestora și în 2016

Clienții din ziua de azi se așteaptă la personalizarea comunicării din partea brandurilor. Chiar și cu dezvoltarea puternică a rețelelor sociale, email-ul este în continuare canalul preferat de comunicare între branduri și clienții săi “Automation for eCommerce. Deliver the right message at the right time to the right person”. Participanții vor putea afla cum să planifici și să lansezi o campanie de marketing automation pentru magazinul lor online cu rezultate în vânzări chiar din prima zi.

Prin email marketing, experiențe inedite sunt promovate zilnic de către brandurile din întreaga lume.

Eugen Potlog este Manager Conectoo (leader de piață în servicii de email marketing) concentrându-se pe implementarea tehnologiilor noi și extinderea serviciului de e-mail marketing în afara granițelor țării noastre. Acesta este cunoscut pentru coordonarea și dezvoltarea platformei Profitshare (cea mai avansată platformă de marketing afiliat din România). Printre clienții companiei se numără eMAG, OLX, Oriflame, Autovit.ro, ZorileStore, Flanco, TinaR, PCFun, FashionUp, Yellow Store, Zonga sau Leonardo, MRM Worldwide Romania, Ringier sau Netbridge Development.

Înscrierile la TeCOMM București se fac pe www.bucharest.tecomm.ro. Vezi aici agenda și speakerii evenimentului.

DISTRIBUIȚI
  • CREDITE:

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here