Cea mai importantă rețea de socializare din România, care a atins în 2014 cifra de 7 milioane de utilizatori români, a devenit instrumentul preferat de promovare folosit de vedete, instituții sau diverse companii.
În România, statisticile oferite de facebrands.ro ne oferă date reale despre numărul de fani pe care îi are o pagină oficială de Facebook, fie ea a unei vedete sau a unei companii.
Astfel, în data de 10.02.2013, datele de pe facebrand.ro ne arătau următorul clasament general:
- Inna – 11.669.900 de fani
- Akcent – 3.068.160 fani
- PlayBoy.România – 3.006.520 fani
- Alexandra Stan – 2.935.379 fani
- Smiley–2.056.347 fani
- Antonia – 2.037.371 fani
- Edward Maya – 2.007.068 fani
- Connect-R Official – 1.632.455 fani
- KissFM – 1.519.101 fani
- ProTV – 1.505.521 fani
- Andreea Bălan–1. 426.664 fani
- Elena Gheorghe – 1.371.664 fani
- Fashion Days – 1.367.134 fani
- Alex Velea – 1.345. 154 fani
- Radio ZU – 1.337.879 fani
- Românii au Talent – 1.216.942 fani
- ȘtirileProTV – 1.210.281 fani
- AndraMusic – 1.189.725 fani
- Lidl România – 1.149.113 fani
- B.U.G Mafia – 1.120.435 fani
Astfel, putem observa că la categoria Cântăreți și trupe, Inna conduce detașat, pagina cântăreței fiind urmată de cea a Akcent și Alexandra Stan, pe când la categoria Reviste, singura care se află în top este PlayBoy.România, ocupând în același timp locul 3 la general.
În ceea ce privește posturile de radio, doar Kiss FM și Radio ZU sunt prezente în top, iar dintre posturile de televiziune, regăsim doar ProTV. În afară de cele deja menționate, Lidl este singurul reprezentant din top 20 al categoriei Magazine locale.
Un răspuns
Ați uitat de Klaus Iohannis