Top playerii eCommerce-ului național, prezenți la TeCOMM Bucharest

tecomm

Peste 270 de retaileri online şi reprezentanţi din domeniile conexe din Bucureşti, Sofia,  Constanţa, Iasi, Bacău, Oradea, Făgăraş, Târgovişte, Piatra Neamţ, Botoşani, Suceava, Sibiu, Tărgu Mureş, dar şi Chişinău au luat parte la Conferința de eCommerce TeCOMM.

Pe 21 Aprilie a avut loc în Bucureşti (Athenee Palace Hilton) ediţia a VIII-a la nivel naţional TeCOMM, eveniment dedicat industriei de eCommerce din România.

Piaţa de eCommerce se află în continuă dezvoltare, iar platformele de socializare ne oferă oportunitatea de a cunoaşte mai bine clientul şi dorinţele sale, prin aplicaţiile pe care le dezvoltă şi noutăţile la care ne conectează.

Conferinţa este foarte bine organizată, apreciez calitatea speakerilor, apreciez calitatea prezentărilor și de asemenea, apreciez calitatea conexiunilor pe care le poți dobândi aici. Am întâlnit oameni cu adevărat speciali, aşa că da, mi-a plăcut tare mult. În timpul prezentării mele, audienţa a fost nemaipomenită, entuziasmată, implicată, a fost exact ceea am căutat: oamenii de top din industria eCommerce-ului.”, este de părere Karol Karpinski.
Una dintre cele mai importante conferinţe de eCommerce din Europa de Est a început cu susţinerea primului live de la o conferinţă de eCommerce şi aceasta a fost TeCOMM, din 21 aprilie, momentul live fiind moderat de gazda evenimentului, Calin Biris.

Speakerii prezenți la eveniment au fost invitaţi la dezbateri, prezentări și workshop-uri strategice, dedicate industriei de eCommerce. ”Este o conferinţă impresionantă, se simte o energie foarte frumoasă în sală şi oamenii sunt interesati de subiectele prezentate. Sunt impresionat şi de nivelul speakerilor care s-au adunat aici (la TeCOMM)”. ” Este un potenţial mare de a întalni oamenii aici”, afirmă Steen Rasmussen.

Cu o atmosfera prietenoasă, prin prisma pasiunilor şi joburilor comune ale participanţilor, dar şi riguroasă prin studii de caz, eficientizare şi soluţii aplicabile pentru retailerii magazinelor online prezenţi, aceasta ediţie s-a dovedit a fi una de succes.

Participanţii s-au întâlnit cu experţi recunoscuţi pe plan internaţional precum  Karol Karpinski din Polonia, Client Partner CEE@Facebook, Cătălina Ionescu din Irlanda (Client Partner eCommerce CEE@Facebook), David Rothwell din UK (autorul best-seller-ului „The AdWords Bible for eCommerce”), Steen Rasmussen din Danemarca (unul dintre cei mai buni analiști în digital marketing din Europa, recunoscut ca „World’s Best Analytics Practitioner”), Chris Jones din UK (eCommerce specialists@Blueleaf – una dintre cele mai premiate agenții de digital și eCommerce din UK), Lenneke van der Meijden din Olanda (eCommerce Manager@Euroflorist – lider de piață pe Europa în servicii de livrare online de flori).

În cadrul Conferinţei, marii jucători din comerţul electronic românesc (eMag, Flanco, FashionDays, Paravion, UrgentCargus, MobilPay, MasterCard, ProfitShare, Zoot.ro, Veinteractive, Conectoo, Banca Transilvania, ContentSpeed si DWF) la care se adaugă o mulţime de alte nume importante din domeniu, au vorbit despre situaţia curentă a pieţei, rezultate şi soluţii eficiente, oportunităţi de dezvoltare, provocări şi strategii despre cum tratează experţii diferitele probleme din sfera eCommerce, s-a discutat despre cifre, statistici și tactici eficiente de promovare şi fidelizarea clienților.

Tema centrala a fost #powertothecustomers, ceea ce a demonstrat că un consumator este pretenţios, atent la detalii, pregătit să convertească, dar şi sa primească motive de a rămâne fidel brandului ales.

Power to the customers. Adevărat sau fals? “Da, adevărat. De fapt, acesta a fost şi cel de-al treilea punct pe care l-am menţionat în prezentarea mea despre online trends, în acest moment consumatorul este la putere, și am menționat în ultimul punct faptul că în acest moment clientul poate alege unde să consume conţinutul”, afirmă Karol Karpinski, Facebook.

Workshop-urile au adus în atenție tooluri strategice pentru ownerii magazinelor online. Ce reprezintă în zilele noastre e-mail marketing-ul? În urma unui studiu efectuat în 2015 de MarketingSherpa, a reieșit  faptul că peste 70% din consumatori preferă ca brand-urile să comunice cu ei prin intermediul email-ului, conform datelor prezentate în workshop-ul susținut de Eugen Potlog, Manager Conectoo.

DISTRIBUIȚI
  • CREDITE:
Comentarii