Search
Generic filters
Exact matches only

Au început înscrierile pentru workshop-ul PRbeta Cluj-Napoca 2014

A treia ediție a workshop-urilor PRbeta va avea loc în perioada 27 octombrie – 29 noiembrie 2014, în trei mari centre universitare din țară: Cluj-Napoca, Oradea și Timișoara. Workshop-urile sunt organizate de către agenția timișoreană de relații publice PRbeta Agency și sunt dedicate studenților și masteranzilor din facultățile de comunicare și jurnalism.

În acest an, primul oraș care va primi vizita PRbeta este Cluj-Napoca. Evenimentul va avea loc în perioada 27 octombrie – 1 noiembrie 2014. Studenții și masteranzii clujeni sunt așteptați să aplice pentru un loc în cadrul workshop-ului în perioada 6 – 22 octombrie.

Înscrierea se poate face pe site-ul workshop-urilor PRbeta sau prin trimiterea unui CV și a unei scrisori de intenție la [email protected] Ulterior, aplicanții vor fi contactați de către reprezentanții agenției pentru a participa la un interviu telefonic.

Destinatarii workshop-urilor de comunicare online sunt studenţii din ani terminali, atât de la ciclul de licenţă, cât şi de la masterat. Studenții participanți, câte 15 din fiecare oraș, au posibilitatea de a învăța comunicare online de la câțiva dintre cei mai buni specialiști în domeniu. Trainerii care vor conduce sesiunile de workshop au ani de experienţă în spate și sunt gata să înveţe practic studenţii cum să ducă la îndeplinire cerinţele unui job din mediul online.

Trainerii celei de-a treia ediții a Workshop-urilor PRbeta sunt: Ștefan Stroe, Managing Director la Incandescent Marketing, Monica Jitariuc, Managing Director la MSLGROUP The Practice, Oana Bulexa, Managing Director la MSLGROUP The Practice, Oltea Zambori, Managing Partner la PRbeta Agency, Alexandru Ciucă, Managing Partner la Superior Media, și Cristina Puțan, Managing Partner la PRbeta Agency.

Fiecare workshop, din cele trei desfăşurate la nivel naţional, durează aproximativ o săptămână. Cursurile sunt zilnice, de câte patru ore și prezența este obligatorie la fiecare în parte. La workshop-uri participă, de asemenea, companiile care oferă internship-uri pentru o parte dintre studenți. Reprezentanții companiilor pot lua parte la fiecare workshop, pot alege să interacționeze direct cu studenții și le pot urmări evoluția pe parcursul săptămânii de pregătire.

Workshop-urile PRbeta sunt un eveniment adresat studenților care vor să învețe comunicare online și să o aplice practic, în cadrul unui internship într-o companie. Anul trecut, companiile participante la workshop-uri au cerut 60 de CV-uri ale studenților și au recrutat, în medie, 1.3 studenți în prima lună după eveniment. De multe ori s-a întâmplat ca un internship să se transforme într-un job full-time. Aproximativ 50% dintre studenții care au participat în 2013 la cursuri lucrează acum în companii și agenții de comunicare renumite”, subliniază Oltea Zambori, Managing Partner la PRbeta Agency și unul dintre trainerii workshop-urilor.

Newsletter

Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *