Search
Generic filters
Exact matches only

5 greşeli de evitat la sală

Cu siguranţă ai mers de multe ori la sală şi nu aveai habar cu ce să începi, aveai de ales între prea multe echipamente şi fără să-ţi dai seama, ai trecut peste unele etape importante din cadrul antrenamentului. Pentru a obţine rezultate mult mai bune şi într-un timp mai scurt, iată care sunt cele mai importante greşeli de evitat la sală.

  1. Sari peste încălzire. Probabil că nu faci această greşeală foarte des, dar mai ai zile în care sari peste acest element important al antrenamentului tău. Indiferent de cât de scurt plănuieşti să fie antrenamentul, e important să îţi pregăteşti  muşchii cu întinderi şi exerciţii mai uşoare, pentru a rezista mai apoi fără probleme unui antrenament intens.
  2. Nu-ţi plănuieşti rutina de la sală înainte de a începe antrenamentul. Dacă nu ai clar în cap ce exerciţii vei face la sală, e ca şi cum ai merge la magazin fără o listă de cumpărături. Te vei fâstâci şi vei ajunge să pierzi destul de mult timp.
  3. Faci exerciţii cardio înainte de sesiunea de ridicat greutăţi. Cu toate că poate ai impresia că 30 de minute pe banda de alergat îţi vor oferi încălzirea necesară pentru ridicarea greutăţilor, faptul că ai un puls mult mai ridicat, te va determina să te simţi mult mai obosit şi exerciţiile nu vor fi la fel de eficiente. E mult mai bine să începi cu ridicarea de greutăţi şi apoi să treci la cardio.
  4. Foloseşti mereu aceleaşi aparate şi ai deja o rutină bine stabilită. Pe lângă faptul că te vei plictisi, această greşeală va duce şi la obţinerea mult mai greoaie a rezultatelor dorite. Rutina ta ar trebui să se schimbe la fiecare câteva săptămâni, pentru a vedea care exerciţii funcţionează cel mai bine pentru tine.
  5. Nu-ţi cronometrezi pauzele. O sesiune de 60 de minute, ar trebui să fie suficientă ca să includă şi încălzirea, şi relaxarea de după o sesiune consistentă de ridicat greutăţi. Pentru ca acest lucru să fie posibil, evită pauzele inutile şi foloseşte un cronometru sau o aplicaţie mobilă care să nu-ţi dea voie la pauze mai mari de un minut între exerciţii. Vei fi uimit de rezultatele obţinute.

Tu ce trucuri foloseşti pentru a fi mai eficient la sală şi ce greşeli încerci să eviţi în timpul antrenamentelor?

Sursa

Foto

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *