Search
Generic filters
Exact matches only

Rețetă de Hummus

Superalimentele aduc un aport important de fibre și proteine micului dejun. Pentru că năutul este și el un superaliment, azi vă propunem o rețetă de hummus. E perfect de întins pe o felie de pâine integrală prăjită.

Ingrediente:

400 g boabe de năut*
1 cățel usturoi
3 linguri ulei de măsline
2 linguri zeamă de lămâie
Sare după gust
(opţional) condimente – paprika, frunze de pătrunjel, etc.

*Dacă optați pentru năut prefiert, la conservă, păstrați apa de pe boabe pentru prepararea hummusului. Dacă optați să fierbeți chiar voi boabele de năut, țineți-le peste noapte în apă rece apoi fierbeți-le înainte de prepararea hummusului. Și aici, păstrați o cantitate din apa în care ați fiert năutul pentru preparare.

Mod de preparare:

Boabele de năut, fierte și limpezite cu apă rece, se pun în robotul de bucătărie. Se adaugă sarea, zeama de lămâie și 4-5 linguri din apa rezervată de pe boabele de năut. Începeți procesarea boabelor adăugând câte puțin din uleiul de măsline. Continuați până compoziția devine o pastă omogenă. Dacă pasta e prea uscată, mai puteți adăuga câte o lingură de apă sau ulei de măsline.

Pasta de năut se toarnă într-un recipient și se presară cu puțin ulei de măsline, paprika/pătrunjel tocat sau alte mirodenii după gust. Se servește cu o felie de pâine integrală prăjită sau crackers.

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *