Obiceiuri care îți pot strica ziua de dimineața

Cu toții avem unele obiceiuri care nu ne sunt tocmai utile, iar cele care se repetă, dimineața, ne pot strica toată ziua.

O greșeală pe care mulți o fac dimineața este să amâne alarma de la ceasul deșteptător, cu scopul de a dormi puțin mai mult. Deși crezi că faptul că vei mai dormi puțin, te va face să te simți mai odihnit, rezultatul va fi exact opus, te vei trezi mai obosit, și, în plus, vei pierde un timp prețios, pe care îl poți folosi, în schimb, pentru pregătirea micului dejun, de exemplu. Ca să evitați un astfel de comportament, ar trebui să amplasezi aparatul care îți dă deșteptarea într-un loc mai îndepărtat de pat. Acest lucru te va determina să depui un efort, pentru a te ridica din pat și a opri alarma. Odată ce ai făcut asta, vei fi mai puțin tentat să te pui din nou la somn.

Un alt obicei prost de dimineață este sărirea peste micul dejun. Prima masă a zilei este extrem de importantă și ar trebui să fie cea mai consistentă, pentru că din această masă organismul își extrage nutrienții de care vom avea energie pentru tot restul zilei. În plus, un mic dejun consistent își va oferi senzația de sațietate pentru mai mult timp, astfel încât nu vei mai fi tentat să apelezi la micile gustări dintre mese, ceea ce te va ajuta să îți menții greutatea sub control. Încearcă să îți schimbi rutina din a mânca mult seara, în a mânca alimente consistente dimineața.

În cazul în care bei cafea dimineața devreme pentru a te energiza, ar trebui să renunți la acest obicei, deoarece corpul nostru are propriul lui ritm de trezire. E normal ca să ai un nivel scăzut de energie după ce te trezești însă după puțin timp acesta va începe să urce natural. Studiile arată că organismul se află la un nivel maxim de energie între orele 8:00 și 9:00 dimineața, 12:00 și 13:00 la amiază și 17:00 și 18:00 după-amiaza. Totuși, dacă ai nevoie de un boost suplimentar de energie, timpul potrivit pentru a-ți bea cafea este între orele 10:00 și 11:00 dimineața și dacă mai ai nevoie de încă o ceașcă de cafea, atunci aceasta ar trebui băută între orele 14:00 și 16:00 pentru că atunci începe să se resimtă oboseala pe care ai acumulat-o muncind de dimineață.

Pe lista greșelilor pe care le facem dimineața, se află și exercițiile fizice făcute pe stomacul gol, la prima oră a zile. Chiar dacă tu crezi că acest lucru te va ajuta să slăbești, efectul va fi contrar, deoarece vei obosi repede și ți se va face foarte foame, așa că vei mânca mai mult decât este nevoie.

Un alt obicei la care ar trebui să renunți este verificarea conturilor online de la serviciu, imediat cum te trezești. Nu trebuie să îți verifici e-mail de serviciu sau să răspunzi mesajelor, pentru că dimineața este momentul tău, în care ai ocazia să îți îmbunătățești starea de spirit, astfel încât să mergi la locul de muncă cu bună dispoziție. Dacă îți verifici acasă, imediat ce te trezești, conturile online de la serviciu, poți deveni stresat și, de asemenea, pierzi și timp important pe care l-ai putea folosi pentru orice altceva.

Totuși, dacă doriți să renunțați la aceste obiceiuri proaste, există câteva trucuri pentru o dimineață reușită. Iată care sunt acestea:

  1. Fă-ți o rutină zilnică pentru dimineață pentru a-ți putea organiza timpul eficient. Trebuie să știi până la ce oră poți dormi, cât timp îți ia să mănânci, să te pregătești de plecare și să ajungi la destinație.
  2. Bea unul sau două pahar cu apă sau apă cu lămâie imediat după ce te trezești astfel corpul tău își va accelera metabolismul, iar toxinele și problemele digestive vor dispărea.
  3. Pentru a te simții mai energic dimineața te poți folosi și de duș sau de exerciții fizice, astfel că nu vei mai depinde doar de cafea.

O zi bună se cunoaște de dimineață!

Comentarii

Please enter your name here
Please enter your comment!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Aflați cum sunt procesate comentariile dumneavoastră.