Search
Generic filters
Exact matches only

Despre rapoartele gratuite pentru magazinele online, la TeCOMM 2014 Cluj-Napoca

În perioada 30-31 octombrie 2014 va avea loc conferința TeCOMM în Cluj-Napoca, un eveniment dedicat comerțului electronic care reunește nu număr impresionant de specialiști din domeniu dornici de împărtășirea ultimelor noutăți, dar și de asimilarea de noi cunoștințe într-un domeniu care avansează și care se schimbă constant.

Evenimentul, ajuns la a patra ediție, se desfășoară în perioada mai sus menționată la Cluj-Napoca, în incinta Grand Hotel Italia. În acest an, Iașul va găzdui și el în premieră evenimentul, care va avea loc în data de 6 noiembrie. Timișoara va găzdui și ea evenimentul în primăvara anului 2015.

Este greu să vorbim despre o reţetă a succesului atunci când ne referim la un magazin online, asta deoarece sunt numeroşi factori care influenţează bunul demers al unei afaceri digitale.

Un lucru deosebit de important şi accesibil tuturor deţinătorilor de magazine online este analiza. Analizarea permanentă a magazinului tău poate fi aspectul care va face diferenţa dintre excelenţă şi faliment. Din fericire, Google Analytics vine în sprijinul magazinelor online punându-le la dispoziţie o nouă funcţionalitate cu ajutorul căreia pot fi realizate rapoarte avansate fără implicarea unor costuri.

claudiu_murariuPrintre speakerii conferinței se numără Claudiu Murariu, care se alătură speakerilor de la TeCOMM pentru a vorbi despre Enhanced Ecommerce, una din ultimele funcţionalităţi adăugate platformei Google Analytics.

Dacă până acum rapoartele avansate de ecommerce erau disponibile doar companiilor cu bugete considerabile pentru tool-uri de web analytics avansate, acum toate aceste unelte sunt disponibile gratuit oricărui magazin online, indiferent de dimensiune.

Noile rapoarte ajută proprietarii de magazine online să afle răspunsuri precum:

– care sunt produsele cele mai vizualizate din magazinul online

– ce produse sunt adăugate cel mai frecvent în coşul de cumpărături

– care este impactul preţului/categoriei produsului sau oricărui alt element asupra ratei de abandon

– care sunt canalele de marketing ce generează cele mai multe charge-backuri

Murariu va analiza împreună cu audienţa TeCOMM o implementare de enhanced ecommerce pentru a descoperi care sunt provocările unei astfel de implementări, avantajele, dar şi capcanele aferente.

radu-stoicaUn alt workshop dedicat funcţionalităţilor Google Analytics este From clicks to profits: maximizing profitable conversions susţinut de Radu Stoica, Analytical Lead la Google România. Radu este marketer online specializat pe search marketing şi biddable media cu o experienţă de peste 6 ani în realizarea campaniilor online pentru firme mici, mijlocii şi mari din diferite domenii (telecom, ospitalitate, auto, software, FMCG, ecommerce etc).

TeCOMM is powered by Cargus.

Gold Partners: Fan Courier, Mediatic

Susţinut de Chic Ville, Euro GSM şi Okian.

Organizator: Libero Events

Libero Events este o agenţie organizatoare de evenimente care contribuie, de peste 5 ani, la dezvoltarea mediului de business românesc prin crearea unui mediu propice dezvoltării profesionale, oferind totodată nelimitate oportunităţi de networking.

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *