logo
Search
Generic filters
Exact matches only

H&M va lansa un nou brand de îmbrăcăminte în România

Hennes&Mauritz (H&M) vrea să deschidă în România mai multe magazine sub un nou brand. Numele noului brand este COS, iar lanțul suedez de magazine de îmbrăcăminte intenționează să îl lanseze pe piața locală în acest an.

Anunțul a fost făcut joi, 28 ianuarie 2016, odată cu prezentarea raportului financiar din ultimul an ale companiei.

H&M, în creștere în România

Potrivit documentului citat, în anul financiar 2015 (perioada 1 decembrie 2014 – 30 noiembrie 2015) H&M a deschis patru magazine în România, ajungând la o rețea locală de 42 de unități.

În ceea ce privește veniturile obținute anul trecut, compania a raportat pentru țara noastră vânzări în valoare de 1,28 miliarde de coroane suedeze (n.r. aprox. 625 milioane de lei), ceea ce înseamnă o creștere de 36% a veniturilor, pe piața locală din România.

H&M lansează brandul COS pe piața locală

În ceea ce privește planurile de extindere ale companiei, în 2016 acestea se concentrează în principal pe lansarea brandului COS pe mai multe piețe din Europa și Asia. Printre țările unde va fi disponibil acesta se numără și România.

Brandurile COS, Monki, Weekday, Cheap Monday şi & Other Stories urmează să continue să se extindă în același ritm precum în 2015. Extinderea se va concentra în principal pe COS, care va deschide cele mai multe magazine pe piețele pe care este deja prezent, dar va deschide magazine și pe cinci piețe noi: Cehia, România, Letonia, Malaezia şi Arabia Saudită (prin franciză). & Other Stories, Monki şi Weekday se vor dezvolta, de asemenea, prin deschiderea de magazine atât pe piețele noi, cât și pe cele pe care sunt deja active”, apare în raportul financiar al companiei, citat de Ziarul Financiar.

Brandul COS se adresează clienților cu venituri peste medie şi este al doilea brand ca importanță pentru grupul suedez, după cifra de afaceri şi numărul de magazine deschise, după H&M.

În trimestrul al patrulea, când a deschis în România un singur magazin, H&M a consemnat vânzări de 522 de milioane de coroane suedeze (aprox. 250 milioane de lei), în urcare cu 25% raportat la perioada similară a anului financiar anterior. La nivel de grup, vânzările au crescut cu 19%, la 209,92 miliarde de coroane (n.r. aprox. 103 miliarde de lei).

H&M (Hennes&Mauritz) este unul dintre cele mai cunoscute lanțuri de magazine de îmbrăcăminte din Suedia și cel de-al treilea mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial. Acesta comercializează haine pentru bărbați, femei, adolescenți și copii. Compania suedeză s-a lansat pe piața din România în anul 2011 și, în prezent, pe plan local are deschise 41 de magazine.

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Recomandări

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *