În iunie, organizatorii cursurilor Laboratorul de Online revin la Cluj-Napoca pentru două noi cursuri practice în cadrul cărora participanții, de nivel intermediar, vor aprofunda noțiunile de content marketing, SEO și PPC Marketing în decursul a patru zile.
Cele două cursuri vor avea loc la Hotel Univers T, astfel:
- 13-14 iunie: Content Marketing și SEO;
- 20-21 iunie: PPC Marketing.
Având experiența a 14 ediții organizate până acum în 6 orașe diferite, Laboratorul de Online a devenit în ultimii 2 ani unul dintre cele mai practice cursuri de marketing online de pe piață, oferind participanților posibilitatea de a lucra, pe propriile laptop-uri, la o strategie de marketing online și să simuleze campanii direct pentru afacerile lor.
Ce poți experimenta în cadrul celor două cursuri?
La cursul de Content Marketing și SEO vei avea ocazia să afli și să pui în practică noțiuni precum crearea de conținut pentru blog și website, email marketing, PR online, SEO on-page, SEO off-page și linkbuilding.
La acest curs va fi prezent și un invitat special, Ciprian Șoleriu, fondator Conversion Academy, care va susține o prezentare pe tema creării de conținut pentru diferite tipuri de personalitate.
Cursul de PPC Marketing va fi împărțit în două module: Google AdWords și Facebook Ads. Aici vei avea ocazia să simulezi propriile campanii Pay Per Click, trecând prin fiecare etapă de realizare a reclamelor plătite și optimizarea acestora pentru a obține o rată de click cât mai mare.
Dacă participi la acest curs, vei fi recompensat cu un voucher de 200 lei pentru viitoarele tale campanii de Google AdWords.
În urma cursurilor, vei putea obține nu doar experiență și cunoștințe practice solide în marketing online ci și o strategie completă de online pentru afacerea sau organizația din care faci parte.
Cui se adresează cursul?
Cursurile sunt destinate unei game variate de persoane, precum:
- Manageri sau antreprenori care doresc să-și îmbunătățească prezența în mediul online
- Viitori antreprenori care doresc să pornească o afacere online
- Angajați sau specialiști în marketing care vor să își îmbunătățească activitatea
- Programatori sau web designeri care vor să realizeze proiecte care să aducă rezultate pe termen lung
- Freelanceri care vor să își promoveze mai bine serviciile online
- Membrii în asociații sau ONG-uri care sunt responsabili de partea de comunicare
- Cei aflați în căutarea unui loc de muncă în marketing sau celor curioși pur și simplu să învețe mai multe despre marketing online.
Până în prezent, cursurile laboratorul de online au ajutat peste 250 de companii să își îmbunătățească prezența în mediul online.
„Am rămas cu o impresie deosebită în primul rând față de trainerii prezenți dar și de conținutul cursului. A fost o ilustrație minunată despre ce trebuie făcut pentru a demara un proiect online.”, a spus Liliana Roman, o fostă participantă la Laboratorul de Online în Iași.
Iulia Chință, care a participat la ultima ediție a Laboratorului de Online în Cluj-Napoca, ne-a spus în urma cursului: „Mi-a facut o deosebita placere sa particip la cursul de marketing online organizat de Cabinetul de Business. Informatiile transmise sunt foarte utile si, cel mai important, aplicabile in activitatea oricarei companii. Cu siguranta voi participa si alte cursuri organizate de voi. Va mai asteptam in Cluj-Napoca!”
Cine sunt trainerii?
Organizatorii acestui curs susțin că „practica e mama învățăturii”, motiv pentru care au structurat acest curs în 60% practică și 40% teorie. Partea practică va însemna lucru individual, sub îndrumarea trainerilor, fiecare participant având ca studiu de caz propria companie sau organizație.
Cursurile sunt susținute de co-fondatorii agenției de marketing online The Pharmacy:
- Laurențiu Mihai, specialist acreditat Google AdWords și specialist SEO, project manager Cabinetul de Business și autor al blogului www.laurentiumihai.ro
- Ovidiu Bălcăcian, trainer în cadrul Cabinetul de Business, specialist campanii social media și autor al blogului www.ovidiubalcacian.ro
- Cătălin Ionașcu, specialist content marketing, trainer în cadrul Cabinetul de Business, autor al blogului www.catalinionascu.ro și fondator al comunității de content writeri Romanian Copywriter.
Cum te poți înscrie?
Pentru a asigura o experiență releventă fiecărui participant, numărul de locuri este limitat la 15. Persoanele care doresc să se înscrie pot profita de o reducere de early birds, valabilă până pe 1 iunie pentru cursul de Content Marketing și SEO, respectiv până pe 8 iunie pentru cursul de PPC Marketing.
De asemenea, persoanele care vor să participe la ambele cursuri vor beneficia de o reducere specială, în plus față de cea de early birds.
Cursurile vor avea loc la Hotel Univers T, Cluj Napoca, str. Alexandru Vaida-Voievod nr. 53-55.
Pentru înscrieri și mai multe detalii despre ambele evenimente, vizitați site-ul: laborator.cabinetuldebusiness.ro
Organizator: Cabinetul de Business
Inițiativa Cabinetul de Business a pornit din partea unui grup de tineri antreprenori români care își doresc dezvoltarea și educarea mediului de afaceri din România. Cabinetul de Business este organizatorul seriei de cursuri Laboratorul de Online, precum și organizatorul evenimentelor Forumul pentru Dezvoltarea Afacerilor.