Generic filters
Exact matches only
Generic filters
Exact matches only

IAA Young Professionals organizează Masterclass de Fashion Marketing

Asociația tinerilor profesioniști în marketing și comunicare, IAA YP Cluj, vă invită la un eveniment fără precedent, un Masterclass susținut de Clarence van der Putte, lector al Universității de Științe Aplicate din Amsterdam, care dorește să aducă la un loc oamenii de Marketing și persoanele pasionate de Fashion Sales, Fashion Communication & PR și Fashion Marketing.

Într-un curs intensiv de 2 ore vom încerca să trecem de la un nivel macro de gândire strategică înspre cunoștințe mai profunde despre ce anume funcționează și ce nu în piața de Fashion. De asemenea, vom avea ocazia să aflăm care sunt instrumentele de care avem nevoie și ce capcane pot apărea pe parcurs în acest domeniu.

Profesorul Clarence van der Putte, consultant internațional, trainer, autor al numeroaselor cărți din domeniul managemenului și al educației, este co-fondator al Departamentului de Fashion Management al Institutului de Fashion din Amsterdam (AMFI) și a fost de-a lungul timpului implicat în proiecte fashion de strategie a brandului, extindere a liniei de produse, masterclass-uri, workshop-uri, market development și personal coaching.

“Evenimentele IAA YP Cluj sunt o ocazie excelentă pentru tinerii pasionați de marketing și comunicare din Cluj Napoca care vor să învețe lucruri noi. Acestea îi ajută să pună baza unei cariere viitoare și să cunoască oameni pasionați de aceleași lucruri ca ei. Prin acest Masterclass dorim să aducem împreună specialiștii de Marketing și antreprenorii, designerii, studenții pasionați de piața de Fashion. La eveniment vom dezbate, cu ajutorul invitatului nostru special lectorul universitar Clarence van der Putte, care sunt principalele provocări și tendințe în Fashion Marketing” a spus Călin Biriș, președinte al asociației IAA Young Professionals Cluj.

Evenimentul va avea loc în data de 26 ianuarie 2016, începând cu ora 18:30, la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, strada Traian Moșoiu, numărul 71, Cluj-Napoca, în amfiteatrul 101.

Înscrierea la acest eveniment se face prin completarea unui formular de înregistrare în limita locurilor disponibile. Acest formular este disponibil pe site-ul marketing-tribe.ro

*Programul evenimentului:

18.30-19.00h: Înregistrarea participanților

19.00-19.30h: Fashion strategies; the shortest way is not always the best way.

19.30-20.00h: Fashion markets; designer’s push or consumer’s pull.

20.00-20.30h: How to build a fashion company:

– from a designer’s perspective

– from a business’ perspective.

20.30-21.00h: PAUZĂ

21.00-21.30h: Fashion in Romania vs the Netherlands; compare cultures and trends.

21.30-22.00h: Fashion cases and Q&A.

22.00h+ Networking

*prezentările se vor ține în limba engleză

Cover -
Picture of Reka

Reka

Reka este o persoană mereu în dezvoltare. O plictisește plictiseala și vrea mereu să facă ceva noi și să descopere un subiect bun. A terminat un Master în Relaţii Publice, dar şi-a continuat visul de a deveni scriitoare. Speră ca într-o zi să își publice cartea, care e în curs de finalizare.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *