logo
Search
Generic filters
Exact matches only

Salina Turda, promotor al Brandului Turistic al României

Începând din 27 mai, Salina Turda, din județul Cluj, a devenit un promotor oficial al brandului turistic al României, în urma încheierii unui parteneriat între obiectivul turistic și Autoritatea Națională de Turism.

La baza campaniei de promovare a brandului turistic al României în Salina Turda sta Protocolul încheiat între cele două instituții. Semnarea acestuia a avut loc vineri, 27 mai 2016.

Asocierea obiectivului Salina Turda și a Hotelului Potaissa (n.r. care și-a deschis porțile cu aceasta ocazie după o perioada de renovări) cu brand-ul turistic național atribuie acestor două simboluri ale municipiului Turda, o garanție și o înnobilare ce le deosebește de celelalte obiective și unități de cazare. Totodată contribuie la îmbunătățirea imaginii și creșterea notorietății României ca destinație pentru turiștii străini asigurând un standard ridicat al calității serviciilor oferite.

În strategia de Marketing a României avem ca direcție principală să asociem brandul de turism al României cu toate obiectivele turistice importante, cunoscute sau mai puțin cunoscute. Astfel, vrem să îi familiarizam pe vizitatori cu oferta turistică autohtonă. Vrem ca Salina Turda să fie începutul deschiderii noastre către parteneriate public-private de succes, toate având ca scop promovarea României”, a declarat Anca Pavel-Nedea, Presedinte ANT.

Hotelul Potaissa s-a redeschis

Odată cu semnarea parteneriatului de promovare dintre Salina Turda și Autoritatea Națională de Turism, a fost inaugurată și redeschiderea Hotelului Potaissa, ce se află în subordinea cunoscutului obiectiv turistic, după o investiție de aproximativ un milion de lei.

Prin reabilitarea și modernizarea hotelului Potaissa vrem să contribuim la modernizarea infrastructurii turistice a municipiului Turda. Salina Turda are astfel propriul hotel care beneficiază și de un centru SPA. În curând vom deschide și baza medicală din cadrul centrului SPA. Încercăm să oferim servicii integrate turiștilor prin facilitățile pe care le avem combinate cu microclimatul salin, cu beneficiile medicale ale acestuia”, a spus Simona Baciu, directorul Salinei Turda.

Investițiile viitoare au ca scop în special extinderea circuitului vizitabil al salinei, darea în folosință a minei Iosif, cunoscută actualmente ca „Sala Ecourilor”. În acest loc, turiștii sunt încântați că orice cuvânt strigat are cel puțin 16 ecouri.

În bugetul de investiții pe anul 2016 intră finalizarea hotelului, dotările acestuia, dotările din baza de tratament a hotelului, bază pe care sper să o finalizăm în acest an, deci putem vorbi de investiții totale de 4 milioane de lei”, a mai precizat Simona Baciu.

În anul 2015, Salina Turda a fost vizitată de aproape 550.000 de turiști, cel mai mare număr înregistrat de la reabilitarea sa, în 2010. Circa 30% dintre turiști vin din străinătate. La modernizarea salinei s-a lucrat în perioada 2008-2010.

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Recomandări

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *