logo
Search
Generic filters
Exact matches only

Cum să îți organizezi util biroul?

birou

Biroul este unul dintre locurile în care petreci cel mai mult timp, iar din acest motiv este nevoie să fie curat mai tot timpul. Un spațiu de lucru aglomerat îți poate transmite o stare de nelinște, îți poate cauza migrene și să te pună în incapacitatea de a te concentra. Sunt câteva sfaturi pe care psihologii le dau angajaților în această privință.

Unul dintre acestea este ca să îți organizezi biroul. Ar fi foarte util să pui toate pixurile, capsatorul și celelalte obiecte mici într-o cutie care să îți fie la îndemână. Documentele ar trebui să le ții într-un biblioraft. Alte lucruri pe care ar trebui să le ordonezi sunt cablurile. Chit că este cel care alimentează laptopul sau încărcătorul telefonului, poți găsi în magazine organizatoare de cabluri.

biroticaSursă foto: Larry Metayer

Un alt sfat este să îți stabilești spațiul unde lucrezi. Decide care este locul în care lucrezi, așa că vei putea hotărî și unde vei așeza și celelalte obiecte. Cutia cu obiecte mici, suportul de pixuri, biblioraftul, toate acestea nu trebuie să te încurce atunci când ești pe culmile inspirației.

Ai nevoie de un loc care să te reîmprospăteze uneori. Pune pe un perete sau pe un raft diferite obiecte care îți pot da energie. Poze cu familia, citate favorite, coperta cărții preferate, folosește orice te poate face să îți revii.

Înainte de toate, aruncă o privire asupra tuturor obiectelor pe care le ai pe birou. Întreabă-te dacă chiar trebuie să le păstrezi, iar pe cele inutile aruncă-le. Pune un coș de gunoi aproape de pe scaunul pe care lucrezi. Vei avea nevoie de el foarte des, astfel încât nu trebuie să pierzi mult timp deplasându-te. Nu e recomandat să ajungi să ai deșeuri pe jos, ele dau impresia de neglijență și lipsă de respect față de ceilalți.

cos de gunoiSursă foto:Humbak

Poți să folosești etichete sau post it-uri. Astfel îți poți aminti de sarcini pe care le ai, de date limite sau alte amănunte pe care le-ai putea uita destul de ușor.

Păstrează-ți câteva minute dintr-o zi a săptămânii în care să faci curățenie. Dacă lași o perioadă lungă să treacă fără să strângi de pe birou e posibil să pierzi mult timp prețios cu ordinea.

Întreabă-te dacă șeful tău ar fi mulțumit să vadă biroul tău atunci când nu ești la serviciu. Oare ce părere și-ar face despre tine? La sfârșitul zilei este ocazia cea mai bună să strângi după tine.

 În orice caz, este util pentru tine să păstrezi locul de lucru curat. Nu vei face asta pentru nimeni, ci doar pentru eficiența ta de la serviciu sau de acasă.

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Recomandări

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *