Search
Generic filters
Exact matches only

4 sfaturi pentru micul dejun de la Academia de Nutriție și Dietetică

Un articol publicat pe site-ul eatright.org prezintă patru sfaturi pentru micul dejun foarte utile din partea Academiei de Nutriție și Dietetică (Academy of Nutrition and Dietetics). Articolul are ca public țintă în principal copiii, dar sfaturile se pot aplica foarte bine și în cazul adulților, astfel încât ar fi bine să ținem cu toții seama de ele.

1. Consumul regulat de proteine

Este un lucru foarte bine cunoscut că proteinele ne ajută să obținem energia care ne va ține în priză până la prânz. Lucru valabil atât la copii, cât și la adulți. Putem să găsim proteinele necesare în șuncă, ouă, mezeluri, brânză, iaurturi fără grăsime, unt de arahide sau pâine prăjită. Rămâne la latitudinea noastră să le alegem pe cele care ne sunt pe plac.

2. Consumul de cereale integrale bogate în nutrienți

Mai ales în cazul copiilor, nutrienții din cerealele integrale ajută foarte mult la energizarea trupurilor, dar și a minții. Astfel, aceștia își vor putea păstra starea de concentrare necesară pe tot parcursul dimineții, ceea ce duce la performanțe școlare mai ridicate. Exemple de alimente care pot fi consumate în acest scop sunt pâinea integrală, clătitele și diverse brioșe.

3. Consumul de fructe și legume

Fructele proaspete sunt foarte recomandate de către specialiști, dar nici cele la cutie sau cele înghețate nu trebuie neglijate. Spre exemplu, depinzând de sezon, puteți alege banane, kiwi, mere, mango, pepene, grapefruit sau ananas. În plus, sucul de fructe proaspete este foarte sănătos și energizant.

4. Definiți o rutină

În cazul în care sunteți genul de persoane pentru care trezitul de dimineață este un adevărat chin, cel mai indicat este să vă stabiliți o rutină pe care să o respectați în fiecare zi. Iată niște sfaturi despre cum puteți să faceți preparatul micului dejun mai puțin obositor decât de obicei:

–          Organizați-vă cu o noapte înainte

–          Preparați o masă simplă, fără să vă încurcați cu multe ingrediente

–          Pregătiți mic-dejunuri care pot fi luate la pachet.

Academia de Nutriție și Dietetică este cea mai mare organizație de caritate din lume. Aceasta se concentrează pe alimente, nutriție, diete și pe acordarea sfaturilor în ceea ce privește alimentația sănătoasă a copiilor.

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *