Search
Generic filters
Exact matches only

Alimente care îţi dau energie

Când simţi că ai nevoie de un aflux de energie şi vitalitate, nu te întinde după ciocolata sau cafeaua pe care obişnuieşti să le consumi zilnic în asemenea situaţii. În schimb, încearcă următoarele alimente pentru a-ţi ajuta organismul să continue ziua fără probleme. Fie că le consumi în cadrul meselor principale sau le iei ca şi gustări nu uita să ai în vedere cantităţile consumate.

Migdalele au foarte multă vitamina E şi magneziu şi sunt încărcate cu proteine, astfel încât te vor ajuta să-ţi păstrezi energia pe parcusul întregii zile.

Ciocolata neagră are deja cofeină aşa că poate fi un bun substituent al cafelei pe care o consumi de obicei. Ca să aibă efectul dorit, trebuie să ai grijă să o consumi cu moderaţie şi să te asiguri că are un conţinut cât mai mare de cacao.

Somonul conţine acizi graşi omega 3 care, conform unui studiu din 2003 ajută la protecţia împotriva depresiei şi dau o stare generală mai bună a organismului.

Condimentele picante ajută metabolismul şi digestia astfel încât să ai parte de mese gustoase şi pline de energie.

Iaurtul grecesc este mult mai recomandat decât cel normal deoarece are mai multe proteine. Spre deosebire de cel normal, are mult mai puţină lactoză şi carbohidraţi, elemente ce adaugă calorii în organism.

Surprinzător, dar popcornul este bogat în fibre şi carbohidraţi şi sărac în calorii. Este sursa ideală de gustări recomandate inclusiv copiilor. Vorbim bineînţeles de varianta pregătită în casă, fără unt sau sare în cantităţi exagerate.

Spanacul  şii în general legumele cu frunze verzi, au o mare cantitate de fier care te pot ajuta să te concentrezi mai bine şi să fii mai alert pe tot parcursul zilei.

Cerealele integrale conţin o serie de carbohiraţi complecşi care se descompun treptat. Astfel că, dacă mănânci cerealele integrale sub orice formă la micul dejun, ai şanse mari să nu simţi o senzaţie mare de foame pe parcursul întregii zile, limitând astfel gustările nesănătoase.

Afinele sunt extrem de populare datorită numărului mare de antioxidanţi. Ele îmbunătăţesc funcţiile cognitive şi agilitatea minţii.

Ouăle sunt deasemenea recomandate la micul dejun deoarece sunt o bogată sursă de proteine şi vă vor ajuta să vă păstraţi senzaţia de saţietate şi nivelul de energie o vreme îndelungată.

Ceaiul verde şi cel negru, pe lângă faptul că au şi o cantitate de cofeină, au o serie de acizi care îmbunătăţesc memoria şi cresc agilitatea creierului.

Newsletter

Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *