Search
Generic filters
Exact matches only

Facebook ar putea introduce în curând un buton de Dislike

După ani de speculații, Facebook a început în sfârșit să lucreze la implementarea unui buton de „Dislike”. Anunțul a fost făcut de către Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, în cadrul unei întâlniri care a avut loc la începutul acestei săptămâni, la sediul central al companiei.

CEO-ul Facebook a afirmat că aceasta nouă opțiune, care va fi introdusă în viitorul apropiat, nu va fi un mod prin care utilizatorii rețelei de socializare vor putea să dea un „vot negativ” postărilor, ci are scopul de a oferi utilizatorilor posibilitatea de a-și exprima și alte sentimente în afara celor pozitive, transpuse prin intermediul butonului de „Like”.

Oamenii au întrebat despre introducerea butonului de „Dislike” de mai mulți ani și probabil sute de oameni se întreabă și acum despre acest lucru, iar astăzi (n.r. 15 septembrie 2015) este o zi specială pentru că este ziua în care putem să spunem că lucrăm la implementarea lui și că suntem foarte aproape să începem testarea lui”, a declarat Mark Zuckerberg, preluat de Mashable.

Zuckerberg a adăugat că rețeaua de socializare a amânat mai mult timp introducerea unui buton de „Dislike” pentru a evita ca utilizatorii săi să preia stilul Reddit, o rețea de socializare și agregator de știri care încurajează voturile negative la postări. „Ceea ce ne dorim noi este ca utilizatori noștri să aibă abilitatea de a crea empatie. Nu fiecare moment este un moment bun”, a mai adăugat CEO-ul Facebook.

Butonul de „Dislike” va schimba strategia de postare

Indiferent de intenția sa, un buton de „Dislike” utilizat pe Facebook ar avea un efect dramatic asupra serviciului, astfel încât, faptul de a „nu plăcea” ceva sau pe cineva va fi una dintre multele alternative la butonul de „Like”, iar utilizatorii vor avea, probabil, un cuvânt de spus în ceea ce se va întâmpla pe viitor.

Introducerea acestui buton va reprezenta o schimbare radicală de la abordarea pozitiviză pe care Facebook a adoptat-o cu aplicația Moments, prin care se publică în timeline-ul utilizatorilor fotografii sau amintiri vechi și fericite.

De asemenea, dacă este să considerăm că Facebook este una dintre rețelele sociale care aduce cel mai mare trafic pentru site-urile și publicațiile de știri online, odată cu introducerea butonului de „Dislike”, companiile și utilizatori săi își vor schimba radical strategia de postare pe rețeaua de socializare.

Va trebui să ne dăm seama care este cea mai bună metodă prin care să implementăm această nouă opțiune astfel încât aceasta să devină un element pozitiv pentru rețeaua de socializare și utilizatorii săi și nu unul negativ” a afirmat Mark Zuckerberg. „Toată lumea consideră că este de ajuns să apăsăm butonul de Like pentru a arăta că simpatizăm sau empatizăm cu cineva, însă există și alte situații în care simțim nevoia să reacționăm, printr-un singur click, însă butonul de Like nu este potrivit pentru acele situații”, a mai adăugat CEO-ul Facebook.

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *