Generic filters
Exact matches only
Generic filters
Exact matches only

Facebook dezvoltă o nouă aplicație pentru alerte Breaking News

O nouă aplicație marca Facebook, care ar trimite alerte push despre subiecte breaking news selectate, se zvonește că ar fi în dezvoltare.

Aplicația, al cărei nume nu este încă cunoscut, odată descărcată de utilizatori, va permite selectarea subiectelor sau surselor de interes pentru aceștia și va oferi notificări scurte despre noutățile apărute în timp real. Acele notificări, care vor fi scrise cu mai puțin de 100 caractere, vor face trimiteri spre articolele detaliate legate de acea știre.

Este încă incert care sunt sursele media care vor putea fi accesate prin intermediul aplicației, însă se speculează că gigantul social media ar fi selectat deja câteva companii pentru faza inițială.

O astfel de aplicație ar plasa Facebookul în competiție directă cu Twitter, platforma de micro-blogging deja cunoscută pentru distribuirea alertelor de știri.

Cum va funcționa aplicația Breaking News

Aplicația va fi una independentă, prin urmare utilizatorii care vor dori să beneficieze de aceasta vor trebui să o descarce din Appstore sau Magazinul Play. Apoi aceștia vor fi rugați să selecteze instituțiile media de la care doresc să primească notificări și categoriile de subiecte pe care îi interesează. În momentul în care vor apărea informații care se pliază pe selecțiile utilizatorilor, companiile partenere vor putea trimite notificări push în limita a 100 de caractere. Aceste notificări ar urma să informeze utilizatorii cu privire la subiectul știrii și ar conține un link care va duce spre întreg articolul dedicat subiectului respectiv.

Facebook continuă să se dezvolte

Platforma social media continuă să se dezvolte și înglobează tot mai eficient distribuirea de știri și conținut important către utilizatorii săi. Aplicația de breaking news, care se presupune că se află în faza inițială de testări „alpha”, ar urma să aibă parteneriate cu un număr select de companii media al căror conținut îl va distribui spre utilizatorii săi. Nu se știe însă cum va beneficia Facebook din această aplicație. Este posibil ca acesta să monetizeze de pe numărul de accesări de pe linkurile trimise utilizatorilor.

Facebook a introdus deja „Instant Articles”

Speculațiile sunt cu atât mai plauzibile cu cât în urmă cu câteva luni Facebook a introdus în newsfeed articole publicate de 9 companii media la nivel mondial și european. Acel proiect a fost intitulat „Instant Articles” și permite companiilor să și colecteze informații despre utilizatorii care citesc acele articole.

Picture of Anca

Anca

Anca este o persoană pasionată de muzică, machiaj și blogging și crede cu tărie în pozitivitate și diplomație. Apreciază arta și o cafea bună. Are câte un stil de muzică preferat pentru fiecare stare sufletească.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *