Search
Generic filters
Exact matches only

Lanțul de supermarketuri Lidl, în continuă expansiune în România

Lanțul de supermarketuri nemțești Lidl se află în continuă expansiune în țara noastră. Momentan, numărul supermarketurilor Lidl din România este de 187 puncte de vânzare, însă, la începutul acestui an, a fost anunțată deschiderea a încă 10 magazine pe teritoriul țării.

La finalul anului trecut, în țară existau magazine Lidl în 117 orașe. Astfel, cele mai multe magazine erau deschise în București, 19 la număr, împânzind sectoarele capitalei. Un număr mare de supermarketuri Lidl se află și în orașe precum Iași (6 magazine), Brașov, Timișoara, Cluj (fiecare cu câte 5 magazine) sau Arad (4 magazine). Cu toate acestea, supermarketuri Lidl există și în orașe mici precum Otopeni.

În momentul de față, Lidl pregătește construcția unui supermarket în Cluj-Napoca, pe strada Frunzișului din cartierul Mănăștur. În Cluj, lanțul de supermarketuri mai deține deja 5 magazine deschise în cartierele Zorilor, Bună Ziua, Mărăști, în Baciu și lângă podul IRA. În județul Cluj, însă, mai există magazine Lidl în Gherla, Câmpia Turzii sau Turda, dar și în Comuna Florești.

Lanțul nemțesc de supermarketuri este prezent pe piața din România din 2009, când a preluat rețeaua de magazine discount Plus, însă, înainte de asta, compania care deține Lidl, a intrat în România în 2005 cu rețeaua de magazine Kaufland.

Primul magazin Lidl deschis sub forma în care acestea există acum a fost inaugurat în 1973 în Germania. De atunci, astfel de magazine au fost deschise pe întreg continentul european, fiind prezent în țări precum Spania, Italia, Austria, România, Franța, Bulgaria, Belgia, Danemarca sau Republica Cehă. Totodată, retailerul a decis să continue expansiunea și pe plan mondial, deschizând magazine și în Statele Unite ale Americii.

Magazinele Lidl oferă clienților posibilitatea de a achiziționa produse alimentare și nealimentare la prețuri rezonabile. Mai mult decât atât, însă, supermarketul oferă clienților oferte săptămânale în care produsele vândute se învârt în jurul unui specific culinar sau al unei teme de interes. Oferta Lidl este reînnoită săptămânal și poate fi descoperită atât în revistele fizice din magazinelor, cât și online și include teme precum săptămâna asiatică, săptămâna spaniolă, săptămâna italiană, săptămâna românească și așa mai departe.

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *