Generic filters
Exact matches only
Generic filters
Exact matches only
twitter_42209556
twitter_42209556

Twitter face modificări la platforma digitală

Rețeaua de microblogging Twitter va face câteva modificări platformei sale digitale începând de luni, 19 septembrie. Schimbările anunțate fac referire la numărul de caractere contorizate în tweet, potrivit digitaltrends.com.

Trimiterea standard către utilizatorul căruia i se răspunde prin mesaj (@nume) nu va mai fi contorizată de acum înainte în limita acelor 140 de caractere, la fel se va întâmpla și cu atașamentele media precum fotografiile, videoclipurile sau imaginile animate (GIF).

Compania care deține rețeaua de socializare anunțase că pregătește aceste modificări încă din luna mai a acestui an. Potrivit portalului The Verge, care citează un purtător de companiei Twitter, noile funcționalități vor fi puse în funcțiune în această săptămână.

De asemenea, utilizatorii de Twitter vor beneficia de un serviciu de alerte privind anumite platforme de streaming, dacă ei urmăresc deja conturile respective, cu care rețeaua de socializare are parteneriate. Astfel, utilizatorii vor fi informați în timp real despre transmiterea anumitor evenimente sportive ale NFL, despre știri sau emisiuni live ale Bloomberg sau alt tip de conținut furnizat de compania de știri și divertisment Cheddar.

S-a discutat mult în mediul online pe marginea eliminării limitei de 140 de caractere, fiind luate în considerare și variante privind creșterea acestei limite până la 10.000 de caractere, însă directorul executiv al Twitter, Jack Dorsey, a confirmat în luna martie a acestui an că discuțiile pe marginea limitei respective au fost exagerate și că limita rămâne valabilă. Chiar și în ce privește noile funcționalități, din 19 septembrie, limita de 140 de caractere rămâne neschimbată.

Prin aceste modificări Twitter încearcă să își mărească baza de utilizatori care în prezent este de 313 milioane. Recent, au fost vehiculate informații privind o eventuală cumpărare a Twitter de către o altă companie, însă reprezentanții rețelei de socializare au declarat săptămâna trecută că nu au fost făcute oferte în acest sens și că se vor concentra în continuare pe reducerea costurilor, scrie digitaltrends.com.

Cover - Sursă foto: dreamstime.com

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *