Generic filters
Exact matches only
Generic filters
Exact matches only

Utilizatorii Facebook îşi verifică News Feed-ul de cel puţin 14 ori pe zi

O prezentare privind evoluția Facebook arată faptul că, în prezent, utilizatorii rețelei de socializare vor să fie conectați la aceasta în permanență și că aceștia își verifică News Feed-ul de cel puțin 14 ori pe zi, urmărind în special fotografiile și clipurile video în detrimentul textului scris.

Prezentarea intitulată „Evoluția Facebook” a fost susținută de Robert Bednarski, Head of CEE al Facebook, în cadrul evenimentului ICEEfest 2015 care a avut loc la București în perioada 11-12 iunie 2015.

În acest context, Bednarski a spus că, în urmă cu câțiva ani social media era dominată de text şi mai puțin de fotografii şi clipuri video, în timp ce în prezent totul se rezumă la a fi conectat şi la distribuirea conținutului. „Fotografiile domină acum modul în care oamenii își exprimă sentimentele şi modul în care este distribuit conținutul”, a spus Bednarski.

Potrivit lui Robert Bednarski, şi conținutul video a devenit foarte important. Astfel, în fiecare zi, sunt înregistrate 4 miliarde de vizualizări ale unor clipuri video publicate pe Facebook.

Totodată, 50% dintre persoanele care au conturi pe Facebook se uită cel puțin la un videoclip în fiecare zi, iar cei mai mulți oameni (75%) fac acest lucru folosind dispozitive mobile. De asemenea, potrivit lui Bednarski, oamenii vor să fie conectaţi mereu. Astfel, utilizatorii rețelei Facebook obișnuiesc să verifice fluxul de ştiri (News Feed-ul), în medie, de 14 ori pe zi.

„Facebook este despre orice contează pentru noi, nu este doar despre povești şi despre poveștile prietenilor noștri, ci şi despre prieteni, familie, oameni pe care îi admirăm, despre lucruri care ne plac, care ne înconjoară şi care sunt relevante pentru noi. Facebook este şi despre branduri, care se dovedesc utile pentru viețile noastre şi, acum, brandurile au oportunitatea să intre pe cea mai mare platformă media”, a mai spus Robert Bednarski.

„Oamenii vor să fie conectaţi tot timpul, de dimineață şi până foarte târziu în noapte, vor să vorbească cu oamenii care le plac, să fie conectaţi cu locurile, cu brandurile care le plac”, a spus Bednarski, precizând că, în acest context, va deveni din ce în ce mai importantă creativitatea brandurilor, pentru a putea atrage şi mai mult consumatorii. „Nu este vorba doar despre faptul că brandurile concurează cu alte branduri, ci şi de faptul că sunt în competiție cu tot felul de povești”, a explicat Robert Bednarski.

Facebook, cea mai mare rețea de socializare din lume, are 1,44 de miliarde de utilizatori activi în fiecare lună.

Interactive Central and Eastern Europe Festival (ICEEfest) este unul dintre cele mai ample festivaluri din această zonă a Europei, dedicate tehnologiei internetului, comunicării, marketingului digital și tehnologiilor aferente acestora, care se desfășoară anual, începând din anul 2008, în București.

Cristina

Cristina

Cris este o persoană sociabilă, creativă și curioasă să descopere tot timpul lucruri noi. Uneori auto-didactă, îi plac provocările și nu renunță până nu găsește soluții la situațiile cu care se confruntă. Printre hobby-urile ei se numără cititul, excursiile, plimbatul cu bicicleta, bord game-urile, jocurile pe Playstation și vizionarea serialelor preferate. La facultate Cris a studiat jurnalismul, comunicarea mediatică, dar a urmat și cursuri de pedagogie.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *