Search
Generic filters
Exact matches only

5 reguli ale antrenamentului de dimineață

Dacă faci parte din categoria oamenilor cărora nu le-ajung 24 ore într-o zi pentru toate sarcinile pe care le au de îndeplinit, există șanse mari să îți faci antrenamentul fizic dimineața. Însă, indiferent de forma de mișcare pe care o faci dimineața, trebuie să știi cele 5 reguli vitale pentru ca antrenamentul tău să fie unul de succes. Iată care sunt acestea.

Antrenamentul trebuie făcut imediat după ce te trezești

Cea mai importantă propoziție pe care o pot spune aici e să nu apeși butonul de amânare! Dacă amâni chiar și 5 minute, îți poți da tot programul peste cap și, în plus, ritmul tău de somn se va deregla. Faptul că începi să te antrenezi imediat după ce te trezești ține de formarea unui obicei. Desigur, poți merge la baie și apoi să bei un pahar cu apă înainte să te antrenezi, dar nimic mai mult. Vei avea mult mai multă energie peste zi și poate chiar nu vei mai avea nevoie de cafea.

Trebuie să aibă cel puțin o mișcare explozivă

Prin mișcare explozivă mă refer la acele exerciții care îți ridică ritmul cardiac și fac ca sângele tău să circule mai rapid. Asemenea exerciții includ săriturile (jumping jacks) sau fandările (lunges) printre altele. Încearcă să le încorporezi în antrenamentul tău zilnic pentru a te bucura de efectele lor.

Trebuie să aibă cel puțin o mișcare statică de streching

Rutina ta zilnică de antrenamente trebuie să aibă cel puțin un exerciți prin care să îți întinzi mușchii. Asta pentru ca mușchii tăi să fie mai flexibili și mai puțin susceptibili la răni. Asemenea exerciții pot fi fandările pe loc sau orice alt exercițiu static care ajută la întinderea musculaturii.

Trebuie să fie scurt și plăcut

Nu rezolvi nimic dacă nu ești încântat de ceea ce faci. Dacă nu te încântă rutina de antrenament pe care o faci, e mai bine să încerci altceva decât să continui cu asta. Cu siguranță vei găsi un tip de antrenament care să îți facă plăcere să îl execuți. Pe de altă parte, ai grijă ca antrenamentul tău să nu fie prea lung. Nu te trezi prea devreme dacă nu poți să te pui la somn mai devreme (nu lua din cantitatea de somn pentru exercițiu, somnul este la fel de important). Nu te antrena prea mult, pentru că în acest caz nu vei mai avea suficientă energie pentru a trece prin sarcinile zilei. În plus, antrenamentele prelungite pot să te predispună la accidentări. Cel mai bun timp de antrenament dimineața e între 15 și 30 minute.

Trebuie să se axeze pe scopul tău

Dacă vrei pectorali, bicepși și tricepși bine definiți, începe-ți ziua antrenând acei mușchi. Dacă vrei fund bombat și coapse definite, fă exerciții care să lucreze mușchii din acea zonă. Pe scurt, ține cont de ceea ce vrei să obții ca rezultat, atunci când faci un antrenament. Trebuie întotdeauna să ai în vizor acel scop, ca să nu te abați de la drum.

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *