Search
Generic filters
Exact matches only

Alimente benefice pentru un somn liniștit

Calitatea somnului este influențată de alimentele pe care le consumăm seara. Știm cu toții, că somnul are un rol vital pentru noi. Organismul nostru are nevoie să se refacă. Multe persoane se confruntă cu tulburări de somn. Cea mai neplăcută dintre ele este insomnia. Care sunt cele mai benefice alimente pentru un somn liniștit? Aflați din acest articol.

  1. Cireșele

Cireșele sunt printre puținele alimente care conțin melatonină. Această substanță chimică ne asigură un somn liniștit și ne ajută să dormim mai mult.

  1. Bananele

Bananele reprezintă una dintre gustările ideale pentru cei care își doresc un somn liniștit. Acestea sunt bogate în potasiu și magneziu, vitamine care contribuie la relaxarea mușchilor. Bananele sunt ideale nu doar pentru un somn liniștit, dar și pentru sănătatea aparatului cardiovascular.

  1. Carnea de curcan

Conține o substanță numită tryptohan, care stimulează somnul. Așadar, pentru a beneficia de un somn liniștit, includeți carnea de curcan la masa de seară.

  1. Cartofii dulci

Conțin un complex de carbohidrați benefici pentru somn. Totodată, potasiul pe care îl conțin, ajută mușchii să se relaxeze, combătând insomnia. Consumați cartofi dulci copți sau fierți, sunt mult mai sănătoși.

  1. Ceaiul de valeriană

Conform cercetătorilor din domeniu, rădăcina plantei de valeriană conține substanțe care stimulează și imbunătățesc calitatea somnului. Puteți combina ceaiul de valeriană, cu cel de tei sau de mușețel, iar somnul vostru cu siguranță, se va îmbunătăți.

  1. Alunele

Sunt alimente bogate în magneziu. De fiecare dată când nivelul de magneziu din organism scade, ne este mult mai dificil să adormim, așadar corpul nostru are nevoie de o cantitate suficientă de magneziu.

  1. Orezul

Are un indice glicemic ridicat. Prin urmare, el reduce timpul necesar pentru a adormi. În plus, este bogat în seleniu, magneziu, anti-oxidanți și fibre.

  1. Peștele

Dintre tipurile de pește, somonul și tonul sunt cele mai benefice pentru stimularea somnului. Aceste tipuri conțin vitamina B6, care este necesară pentru producția de melatonină.

  1. Nucile și migdalele

Conțin grăsimi nesaturate care cresc nivelul de serotonină din organism. În plus, migdalele conțin magneziu, care ajută la menținerea unui nivel stabil de zahăr în sânge. Nucile combat insomnia prin cantitatea de antioxidanți pe care o conțin.

Voi ce alte tipuri de alimente consumați pentru un somn liniștit?

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Recomandări

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *