logo
Search
Generic filters
Exact matches only

Ce să mâncăm la micul dejun pentru a scăpa de mahmureală

Aproape toată lume mai consumă din când în când câte un pahar în plus care va fi resimțit cel mai tare imediat după ce ne trezim din somn. Probabil cunoașteți și voi sentimentul sau mai bine zis sentimentele acelea confuze, durerea de cap, amețeala și arșița după o noapte de pomină.

Următoarea dimineață va fi cu adevărat grea și cu greu ne vom putea concentra asupra unui lucru, mai ales în primele ore după trezire. Din câte se pare, anumite alimente pe care le-am putea consuma la micul dejun ne pot ajuta să ne revenim mai repede din starea aceea de mahmureală pe care cu siguranță o urâm.

Mahmureala apare atunci când corpul este deshidratat și lipsit de vitamine și minerale, așadar avem nevoie de un mic dejun care să fie destul de consistent și ușor de digerat pentru organism.

Metoda „Cui pe cui se scoate.” nu te va ajuta în nici un caz, așadar ar fi bine nici să nu îți treacă prin cap să o utilizezi.

În primul și în primul rând ar trebui să bei apă, ceai de mentă sau sucuri naturale de fructe(mere sau fructe de pădure). Zeama de la murături este și ea indicată pentru că ajută la rehidratare și la echilibrarea nivelului de sodiu și de electroliți din corp.

În ceea ce privește alimentele care ne vor ajuta să trecem mai ușor peste astfel de momente de „cumpănă” ne putem uita la kiwi, banane și spanac. Cantitatea mare de potasiu pe care o conțin acestea ne va ajuta să ne revenim mai rapid din starea în care ne aflăm.

Ouăle sunt un alt aliment care merită luat în seamă datorită numărului mare de aminoacizi precum cisteina sau taurina. Cisteina ajută la stoparea durerii de cap, iar taurina este utilă pentru protejarea ficatului.

Supa de pui, fulgii de ovăz și roșiile pot fi și ele folosite cu succes la micul dejun pentru a te repune pe picioare mai ușor. În roșii găsim licopenul, acesta fiind un antioxidant folositor pentru a reduce inflamațiile din organism. De asemenea, în acest așa-zis fruct regăsim fructoza, dar și vitamina C care sunt foarte bune pentru ficatul nostru.

Pe de altă parte ovăzul și celelalte cereale integrale ne pot aduce un plus în ceea ce privește nivelul vitaminei B, a magneziului sau a fierului din organism.

Ar fi bine să evităm mâncarea grasă chiar dacă în acest moment credința populară ne încurajează să consumăm așa ceva. O masă plină de grăsimi e mult mai bună pentru a preveni mahmureala, însă nu este utilă pentru a scăpa de ea. Este posibil să avem probleme cu stomacul dacă apelăm la o masă plină de grăsimi după ce am băut toată noaptea.

Cafeaua nu ar trebui să apară nicidecum în meniul nostru de dimineață pentru că și ea este un diuretic ceea ce înseamnă că ne va ajuta să ne deshidratăm și mai mult astfel că starea noastră se va agrava.

Sucurile de portocale sau grapefruit trebuie evitate pentru că e posibil să ne creeze probleme cu stomacul.

Tu ce alimente mănânci la micul dejun pentru a scăpa de mahmureală?

Află mai multe și despre avantajele sucurilor de fructe consumate dimineața.

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Recomandări

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published.