Search
Generic filters
Exact matches only

Cum și de ce să ai grijă la alimentație

Alimentația corectă este un prim pas pe care cu toții îl putem face, cu puțin efort, pentru dobândirea unui organism cât mai sănătos. Pentru a ne obișnui cu o alimentație sănătoasă este important de știut faptul este nevoie de efort, dar nu trebuie să renunțăm în totalitate la alimentele care ne plac, să începem să aruncăm tot din frigider și să cumpărăm lucruri de care poate nici măcar nu am auzit.

Alimentația corectă înseamnă mai mult decât orice dobândirea unor obiceiuri alimentare sănătoase și a unei diete potrivite pe tot parcursul zilei, începând cu micul dejun.

Beneficiile acestui efort minim pe care îl depunem nu vor întârzia să apară:

Va îmbunătăți sănătatea și aspectul estetic al pielii

Alimentația sănătoasă va înlătura până și acneea, un lucru deosebit de important pentru persoanele care suferă de această afecțiune a pielii.

Va oferi mai multă energie

Știm cu toții cât de obositoare sunt zilele de lucru și cât de important este să dispunem de cât mai multă energie pentru a ne ocupa de toate provocările zilnice. Printr-o nutriție corectă ne asigurăm că primim necesarul de substanțe nutritive zilnice, printre care amintim vitaminele, mineralele și proteinele.

Va menține greutatea corporală optimă

Una dintre cele mai mari greșeli des întâlnite, mai ales la femei, este înfometarea cu scopul de a pierde în greutate. Pe lângă faptul că acest lucru nu funcționează deloc, este și o practică deosebit de periculoasă și dăunătoare organismului. Greutatea optimă se ține sub control nu prin înfometare, ci printr-o alimentație corectă, completată cu exerciții fizice regulate. Există un număr foarte mare de boli care pot fi provocate prin metoda înfometării, de aceea este recomandat să avem mare grijă la această tentație.

O dată ce am dobândit obiceiuri alimentare sănătoase, este important să avem grijă la cantitatea de mâncare pe care o consumăm zilnic, deoarece nu ne dorim să mergem spre îngrășare. Specialiștii în nutriție recomandă să evităm consumul de alimente de doar două ori pe zi, deoarece atunci ingerăm o cantitate mare de mâncare care se depune pe straturile de grăsime. Sfatul acestora este să consumăm o cantitate moderată de alimente, de 3-5 ori pe zi.

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *