Search
Generic filters
Exact matches only

Sfaturi despre cum să facem din micul dejun un obicei zilnic

Specialiștii nutriționiști spun despre cele trei mese ale zilei că, pentru a avea o viață sănătoasă, trebuie să mâncăm micul dejun ca un rege, prânzul ca un prinț iar cina ca un om sărac. Dar oare câți dintre noi păstrează intactă această regulă de nutriție?

Micul dejun este, pentru mulți dintre noi, cea mai neglijată masă a zilei, din păcate. Preferăm să dormim mai mult decât să mâncăm sănătos dimineața, lucru care se reflectă în starea noastră de sănătate. Dar există câteva lucruri pe care le putem face pentru a transforma consumul micului dejun într-un obicei zilnic.

Să ne aprovizionăm: dacă avem grijă ca mereu să avem de toate în casă, dimineața nu va mai părea atât de greu să preparăm o masă rapidă și sănătoasă.

Să pregătim în prealabil: planurile pe care le facem seara pot să ne ajute de dimineață. Astfel, putem să ne pregătim din timp alimentele pe care dimineața doar le gătim.

Să luăm la pachet: putem pregăti gustări pe care le putem servi în drum spre servici sau spre școală. Sandwich-urile sunt ideale pentru așa ceva.

Să încercăm lucruri noi: curiozitatea de a descoperi noi gusturi și arome în alimente delicioase ar putea să ne determine să mâncăm micul dejun, dacă schimbăm alimentele obișnuite.

Să începem cu puțin: nu trebuie să ne forțăm să consumăm alimente în cantități mari, ci să creștem cantitatea gradual, pe măsură ce trece timpul, pentru ca organismul să se obișnuiască.

Să mâncăm mai puțin seara: dacă avem parte de o cină bogată înainte de a ne culca, există toate șansele ca atunci când ne trezim să nu ne mai fie foame.

Să renunțăm la gustările din miez de noapte: trezitul în mijlocul nopții pentru consumul de gustări nu doar că ne strică somnul, dar ne poate face să renunțăm la masa de dimineață.

Să ne trezim mai devreme: mai ușor de zis decât de făcut, dar dacă reușim această performanță, vom avea suficient timp să ne pregătim și să ne gătim micul dejun așa cum se cuvine.

Să avem voință: primele 10 zile sunt cele mai dificile, dar cu timpul devine tot mai ușor, pe măsură ce observăm beneficiile acestui obicei. După 30 de zile, organismul deja se va obișnui cu trezitul devreme și cu rutina micului dejun, iar atât starea noastră fizică, cât și cea mentală se vor îmbunătăți considerabil.

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *