Search
Generic filters
Exact matches only

5 alimente rele pentru pielea ta

Cu toţii ştim că ceea ce mâncăm se reflectă atât asupra sănătăţii noastre cât şi asupra felului în care arătăm. Pielea este „ambalajul” nostru şi de aceea este foarte important să avem grijă de aspectul exterior. Iată ce alimente trebuie evitate sau consumate în cantităţi mici pentru a te bucura de o piele sănătoasă şi strălucitoare.

Zahărul

În special dacă ai probleme cu acneea, e bine să eviţi produsele care conţin mult zahăr. Trebuie să fii foarte atentă la etichetele produselor deoarece vei fi surprinsă cât de mult zahăr conţin unele dintre ele.

Lactatele

Când ai mici umflături în zona de sub bărbie şi pe gât, e un semn că în dieta ta zilnică există prea multe lactate. Pielea acţionează ca un agent care ne ajută să scăpăm de lucrurile care ne fac rău şi de multe ori se manifestă prin astfel de metode neplăcute.

Alimente procesate

Aici ne referim la majoritatea alimentelor care conţin aditivi şi conservanţi precum pâinea albă, chipsurile, sucurile şi dulciurile. Toate acestea cresc nivelul zahărului din sânge care va duce la închiderea porilor şi îmbătrânirea pielii.

Cofeină

Băuturile pe bază de cofeină te deshidratează şi acest lucru afectează elasticitatea pielii şi apar ridurile. Dacă nu poţi să te abţii de la cofeină, e măcar indicat să bei cele 8 pahare de apă recomandate pe zi, pentru a te păstra hidratată.

Fructele de mare

Crabii, homarii sau creveţii sunt bogaţi în iod şi pot duce la închiderea porilor şi la apariţia acneei. O opţiune mult mai bună este peştele, deoarece conţine acizi omega 3 care ajută la îmbunătăţirea aspectului pielii.

Cu toate că e greu să elimini complet aceste alimente din dietă, cel mai indicat este să le consumi cu moderaţie şi să ai grijă să compensezi cu apă multă şi o varietate cât mai mare de fructe şi legume.

foto

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *