Search
Generic filters
Exact matches only

Ce să faci pentru o dimineață sănătoasă în timpul sarcinii

sarcina

Sarcina este perioada de 9 luni de zile din viața fiecărei femei care se termină cu una dintre cele mai mari bucurii ale vieții: nașterea copilului. Anterior acelui moment însă, perioada sarcinii ridică mai multe probleme și provocări, dintre care modul în care încep ziua contează foarte mult pentru femeile însărcinate. Iată așadar, trei dintre cele mai importante aspecte ale dimineților din timpul sarcinii.

Grețurile de dimineață

Acestea apar din primele săptămâni de sarcină și se manifestă de regulă până la încheierea primului trimestru. Pentru combaterea lor există mai multe modalități naturale la care se poate apela. În principiu, o alimentație sănătoasă, consumul vitaminelor prescrise de doctor, gustările regulate, evitarea diferitelor mirosuri deranjante, dar și capacitatea de a asculta nevoile propriului corp pot ajuta foarte mult la reducerea senzației de greață sau chiar la eliminarea ei în întregime.

Micul dejun

Alimentația sănătoasă, după cum spuneam mai sus, devine obligatorie pe parcursul sarcinii. Iar importanța micului dejun nu scade, ci dimpotrivă. Femeile însărcinate trebuie să aibă și mai mare grijă la alimentele pe care le consumă dimineața. Cele recomandate pentru micul dejun sunt ouăle fierte, brânzeturile tari sau moi, pastele, cartofi dulci fără grăsimi, mușchi de porc, somon, hummus, tofu, cereale cu lapte sau popcorn. Sunt însă și câteva alimente care trebuie evitate, precum carnea neprăjită suficient, sucul proaspăt de fructe, sushi, maioneză sau aluatul pentru fursecuri.

Exerciții de dimineață

Femeile care înainte de sarcină obișnuiau să facă exerciții fizice în mod regulat, nu au niciun motiv pentru care ar trebui să renunțe la mișcarea de dimineață. Desigur, trebuie să adapteze exercițiile fizice la noile condiții, dar puțin efort fizic de dimineață ajută foarte mult la păstrarea unei sarcini sănătoase. Exercițiile fizice recomandate de specialiști sunt plimbările și înotul. Acestea par a avea cele mai bune efecte asupra sănătății corpului. De evitat sunt călăritul, schiatul, baletul, sporturile de contact, tenisul, joggingul, alpinismul sau săriturile în apă.

Newsletter

Bună Dimineața, săptămânal pe email

*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *