Generic filters
Exact matches only
Generic filters
Exact matches only

Cum să aveți o zi mai bună în 10 pași simpli

Doamnelor azi am să va spun cum să aveţi o zi mai bună în 10 paşi simpli. Acum o luna am citit într-un ziar rutina de dimineaţă a doamnelor de succes. Mi s-a părut interesant aşa că am început să investighez mai mult, să îmi întreb colegele de birou, prietenele, ele ce fac dimineaţa. Am primit multe răspunsuri, unele ciudate, unele foarte diferite de tot ce m-am aşteptat însă în esenţă toate au un punct comun. Apoi am început să implementez în programul meu zilnic şi ştiţi ce? Deja mă simt mai productivă, mai fericită, mai împlinită cu fiecare zi ce trece. Simt la finalul zilei că am realizat ceva şi asta mă face extrem de fericită. Pot să va spun că majoritatea poate le ştiţi deja, poate că unele deja le practicaţi, poate unele o să vi se pară ciudate, însă important e că ele funcţionează!

 Mai jos cum să aveţi o zi mai bună în 10 paşi simpli:

1.Trezeşte-te mai devreme
Ştiu că este greu şi mie mi-a fost extrem de greu la început. Obişnuită fiind să mă trezesc după 9 am, lucrând mereu de după-masă mi s-a părut criminal să mă trezesc la 6. La început nu făceam faţă nici cu 2 cafele, tot mă simţeam obosită la primele ore, însă cum frigul s-a instalat e din ce în ce mai uşor. Alarmă îmi sună la 5:30 am şi la 6 mă trezesc din pat, deschid geamul şi încep activităţile.

2.Fă sport
După ce mă întind bine şi stau puţin în geam, încep câteva exerciţii de baza, care să îmi pună muşchii şi creierul în mişcare. Câteva genoflexiuni, abdomene, rotiri de mâini, fandări, mişcări din cap şi mijloc. După un set de 15 din fiecare mă simt deja mult mai activă, mai cu poftă de viaţă

3.Mănâncă un mic dejun sănătos şi consistent
Până nu demult micul meu dejun era o cafea tare într-un pahar imens. De o luna am început să mănânc în fiecare dimineaţă o masă bogată în vitamine şi proteine şi mă simt mult mai bine. Aleg ouă fierte sau omletă, un baton de cereale sau lapte cu cereale integrale şi stafide, iaurt grecesc cu extra nuci, un sendviş bogat. Fiindcă micul dejun acum îl iau la 7-8 pe la 11 mănânc două fructe. Sunt foarte fericită fiindcă acum am un program alimentar în care încap 3 mese principale şi 2 snack-uri şi nu mai mananac aiurea, când apuc.

4.Puţin timp pentru mine
Dacă mă trezesc devreme am puţin timp şi pentru mine. Astfel aş putea medita 10-15 minute însă iarnă nu am răbdare şi stare de spirit pentru asta, aşa că îmi aprind laptopul, citesc câteva articole de pe blogurile preferate în timp ce îmi beau cafeluţa sau ceaiul. Uneori pur şi simplu stau şi privesc pe fereastră sau stau întinsă în pat şi mă gândesc la tot ce am azi de făcut.

5.Creează liste
Eu sunt o persoană care iubeşte listele. Astfel fac liste cu cadouri de Crăciun, liste cu vise de împlinit în vacanţă, liste cu realizări la final de an şi altele ce doresc să le realizez în anul care vine. Pentru mine să fac liste e uşor şi plăcut şi pentru a avea o idee mai clară ce am de făcut în fiecare zi, seară fac liste. Liste realiste care la final împlinite să îmi aducă un plus de fericire.

6. O viaţă organizată începe de dimineaţă
Toţi oamenii de succes au o agenda plină cu chestiuni de rezolvat. Ştiu că nu trăim pentru asta, nu suntem nişte roboţei care bifează activităţile făcute însă uneori o astfel de agenda e utilă pentru a ne face să ne simţim responsabili şi productivi. O viaţă organizată începe de dimineaţă. E important să pleci din casă după ce ţi-ai aranjat hainele în dulap, ţi-ai aranjat biroul, ţi-ai făcut patul şi alte chestii ce ţin de ordine şi curăţenie. Când vei veni acasă te vei simţi mult mai bine întorcându-te într-un cămin intim, curat, prietenos.

6.Zâmbeşte mult şi gândeşte pozitiv
Cred că o îmbunătăţire vizibilă a ultimei luni se datorează şi gândirii pozitive, a faptul că în fiecare dimineaţă îmi pun melodiile preferate şi dansez prin casă. Mintea mea e liniştită şi încep ziua cu un gând optimist. Chiar şi când am probleme încerc să mă gândesc la ele mâine şi să trăiesc momentul prezent, să nu mă încarc cu energie negativă, să nu mă gândesc la ce s-a întâmplat ieri sau am de făcut mâine.

8.Dimineţile în natură
În weekend-uri îmi încep dimineţile în natură plimbând câinele. Sunt cele mai frumoase dimineţi nu doar fiindcă în weekend nu mă trezesc neapărat atât de devreme, nu mai am liste şi nu mai merg la job ci fiindcă încep dimineaţă făcând sport în natură şi apoi mă opresc la cafenea din colţ şi o sun pe prietenă mea să vină la o cafea.

9.Dimineţi diferite
Să nu credeţi că sunt o persoană tipicară care în fiecare zi face aceelasi lucru. Nu, uneori iau micul dejun sus pe Cetăţuie la un restaurant bun de unde am tot oraşul la picioare. Uneori îmi încep dimineţile la biblioteca cercetând printre sutele de cărţi. Uneori dorm până la 12 şi nu simt nici un regret. Cred că astfel de dimineţi, în care sparg ritmul şi încep ziua într-un alt mod sunt benefice fiindcă la finalul zilei mă simt fericită.

10. Rutină de îngrijire corporală
Cu cât mă trezesc mai devreme cu atât am mai mult timp pentru mine. Îmi place să urmez un program complet cu curăţare a fetei, uneori cu gomaj şi masca, îmi place să îmi piaptăn părul mult timp, îmi place să fac dus imediat după ce am făcut sport şi apoi să întru în bucătărie. Înainte să ies din casă mă machiez, îmi aleg bijuteriile şi imi pregatesc  geanta.

Care sunt sfaturile tale pentru o zi bună?

Cover - Sursă foto: freepik.com
Alicee

Alicee

Alicee este o călătoare pasionată de scris. Fiecare oraș nou pe care îl vizitează, o ajută să descopere noi oameni, de la care învață cât mai multe lucruri interesante. Iar vouă vă împărtășește trucurile și sfaturile pe care le-a descoperit de-a lungul anilor.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *