Generic filters
Exact matches only
Generic filters
Exact matches only

Cum să devii o persoană mai calmă

Multe femei ajung să-şi dorească să aibă parte de o viaţă mai calmă, nu neapărat mai fericită. Trăind în secolul vitezei, fericirea este considerat ceva ce nu este neapărat constant în viaţa noastră, ceva pentru care trebuie să luptăm. În schimb a fi o persoană calmă e un stil de viaţă care poate să aducă mult mai multe beneficii şi de ce nu, chiar fericirea sub o nouă formă. Iată câţiva paşi pe care poţi să-i urmezi pentru a deveni o femeie mult mai calmă şi mai încrezătoare.

Uită de perfecţiune. Multe femei au această problemă şi îşi doresc ca totul în viaţa lor să fie perfect. Casa perfect curată, copiii cu note maxime la şcoală, mese parcă scoase din reviste, un soţ perfect. Însă viaţa e mai mult decât o reclamă de la televizor. Nu trebuie să te agiţi pentru lucrurile mărunte care nu merg întotdeauna cum vrei tu. Încearcă să te relaxezi şi să nu ai aşteptări atât de ridicate nici de la tine şi nici de la cei din jur.

Planifică din timp. Ca să nu ajungi super stresată pentru că dimineaţa nimic nu e pregătit pentru a merge la birou, încearcă să-ţi planifici zilele din timpul weekendului. Asigură-te că ai toate hainele pe care le vrei în săptămâna următoare curate şi călcate, că ai un minim de cumpărături pentru mesele zilnice şi că nu ai facturi restante care te stresează. Cu puţină planificare şi efort într-una din zilele de weekend, vei reuşi să ai parte de o săptămână mai puţin agitată. Pentru un succes deplin, încearcă să planifici cu o seară înainte ce ai de făcut a doua zi dimineaţa şi cu siguranţă vei ieşi din casă cu zâmetul pe buze.

Creează-ţi o rutină înainte de culcare. Probabil ai auzit deja acest sfat de nenumărate ori, dar adevărul este că te va ajuta foarte mult. Dacă ai impresia că adormitul în faţa televizorului sau în timpul unui film zgomotos e cea mai bună metodă de a merge la culcare, şansele să te trezeşti foarte obosită sunt mari. Încearcă să ai o jumătate de oră în care să fii liniştită, să asculţi o muzică relaxantă sau doar să te gândeşti la lucruri frumoase şi să adormi cu o atitudine cât mai pozitivă.

Ia-ţi o pauză de 5 minute şi fă puţin sport. Chiar dacă e vorba doar de câteva mişcări sau de câteva abdomene, cele câteva minute în care te opreşti din muncă şi faci puţin sport te pot ajuta să te relaxezi şi să-i dai corpului şi minţii o pauză binemeritată.

Ascultă muzică. Alege un gen de muzică potrivit pentru starea ta. O melodie relaxantă sau cu versuri încurajatoare te poate aduce într-o stare mult mai bună şi îţi poate schimba radical dispoziţia.

Concentrează-te pe lucrurile pentru care eşti recunoscătoare. Ia-ţi câteva minute de mai multe ori pe parcursul zilei în care să te gândeşti la toate lucrurile frumoase şi pozitive din viaţa ta.

foto

Picture of Simona

Simona

Simona locuieşte în Cluj-Napoca şi lucrează în domeniul ONG. Îi place foarte mult să citească, să scrie şi să fie înconjurată de cărţi. Pe Simona o interesează tot ce ţine de dezvoltarea personală, îi plac proiectele faine, în special cele de voluntariat sau care au un impact social ridicat.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *