Generic filters
Exact matches only
Generic filters
Exact matches only
content marketing
content marketing

Cum te poate ajuta marketingul prin conținut să-ți crești numărul clienților

Marketingul prin conținut, cunoscut ca și un generator de clienți, are o contribuție relevantă în creșterea numărului de conversii.

Content marketing-ul este una dintre cele mai accesibile metode de promovare, care ajută la atingerea obiectivelor de business. El contribuie la construirea relațiilor valoroase și îmbunătățirea experienței clienților, creând legături pe termen lung.

Fiind un domeniu vast, îți vom prezenta în continuare câteva idei pe care le poți pune în practică pentru creșterea numărului de clienți din online prin content marketing:

  1. Articole informative pe blog: e important să fii aproape de clienți, să pui la dispoziția acestora informații relevante despre produsele și serviciile pe care le oferi și să-i ții la curent cu ultimele noutăți;
  2. Articole SEO: odată ce site-ul este indexat în motoarele de căutare, articolele SEO favorizează apariția site-ului în primele rezultate. Acest lucru atrage automat noi vizitatori pe site, care se transformă în clienți;
  3. Interviuri relevante: surprinde-ți clienții și oferă-le interviuri de la persoane care se identifică cu brand-ul tău. Se poate opta atât pentru intervievarea oamenilor de rând care sunt clienți, cât și a persoanelor cu mai multă influență;
  4. Studii de caz: oamenii sunt atrași de cifre. Întotdeauna tindem să fim mai atenți atunci când mesajul include o cifră. Oportunitatea ideală de a atrage clienți este realizarea unor studii de caz, care detaliază cu exactitate proiectele în care business-ul tău a fost implicat;
  5. Seminarii online: indiferent că este vorba despre un serviciu sau un produs, potențialii clienți vor să afle mai multe informații despre acestea. Cu ajutorul seminariilor online ești mult mai aproape de ei, facilitând comunicarea deschisă;
  6. Infografice: pe baza studiilor de caz și nu numai, se pot crea materiale vizuale care să fie oferite clienților drept repere de informare;
  7. Podcast-uri: un mod simplu și util de a comunica cu clienții oferindu-le informațiile relevante de care ei au nevoie;
  8. Ghiduri de cumpărare: dacă deții o platformă e-commerce, ghidul pentru cumpărături devine un „must”. Nu toți cei care interacționează cu magazinul tău sunt experți în cumpărături online, având nevoie poate și de câteva direcții de acomodare cu interfața website-ului. De aceea este recomandat crearea unui astfel de ghid, în scopul facilitării procesului de achiziție;
  9. Conținut Video: în ultima perioadă, se pune tot mai mult accent pe conținutul video, ceea ce reprezintă o oportunitate pentru companii, deoarece pot să apeleze la astfel de metode de promovare care sunt mai puțin obișnuite și care oferă totodată un conținut creativ și de calitate;
  10. Newslettere: menține-te aproape de clienți. Comunicarea prin newsletter este una dintre cele mai importante metode, deoarece e-mail-urile trimise ajung într-un loc privat și modul de adresare se poate adapta în funcție de cel căruia te adresezi. Poți oferi clienților promoții și oferte personalizate, în funcție de experiența anterioară;
  11. Rubrici Q&A: o astfel de pagină este mai mult ca necesară în orice site deoarece înglobează cele mai frecvente întrebări, scutindu-l astfel pe client să caute răspunsul la acestea în multiple părți.

Comunică cu ajutorul content marketing-ului și fidelizează-ți clienții. Optează pentru cel puțin una dintre metodele de mai sus și crește-ți aria de clienți potențiali. Lasă toată treaba în mâna experților și bucură-te de rezultate. Recomandarea noastră o găsești aici.

Dacă ești pasionat de marketing online, te invităm să citești mai multe articole aici.

Cover - Sursă foto: shutterstock.com
Picture of Larisa Mureșan

Larisa Mureșan

Continuă să țintești tot mai sus. Cu eleganță și ambiție!

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *