Search
Generic filters
Exact matches only

Facebook anunță schimbări la butonul de „Like”

După ce luna trecută compania americană Facebook a anunțat că intenționează să introducă un buton de „Dislike”, acum se pare că, în locul unui singur buton, rețeaua de socializare ar vrea să introducă emoticonuri care să exprime mai concret stările de spirit ale utilizatorilor, legate de postările care apar în news feed-urile lor.

La mijlocul lunii trecute, mai exact pe data de 15 septembrie 2015, Mark Zuckerberg a anunțat că au început lucrul la implementarea unei noi opțiuni, pe lângă cea de „Like”, care să îi mulțumească și pe cei care își doreau un buton de „Dislike”. Tot atunci CEO-ul Facebook a spus că rețeaua de socializare a amânat mai mult timp introducerea acestui gen de buton pentru a evita ca utilizatorii săi să preia stilul Reddit, o rețea de socializare și agregator de știri care încurajează voturile negative la postări. „Ceea ce ne dorim noi este ca utilizatori noștri să aibă abilitatea de a crea empatie. Nu fiecare moment este un moment bun”, afirma atunci CEO-ul Facebook, preluat de Mashable.

La aproximativ o lună după anunțarea acestei vești, joia trecută, 8 octombrie 2015, Facebook a anunțat crearea Reactions, o extensie a opțiunii „Like”, care va conține mai multe butoane sub forma unor emoticonuri prin care utilizatorii platformei social media vor avea posibilitatea să își exprime și alte tipuri de reacții, în afara celei de plăcere, precum uimirea, supărarea sau tristețea.

Azi (n.r. 8 octombrie) lansăm perioada de testare pentru Reactions, un buton de Like mult mai expresiv. Butonul Like a fost parte din Facebook de mult timp. Miliarde de Like-uri au fost date peste tot în lume, iar să dai Like la ceva a devenit un mod de exprimare. De mai mulți ani însă, oamenii ne-au cerut să introducem un buton de Dislike. Nu orice moment e unul bun și uneori simțim nevoia să ne exprimăm empatia într-un alt mod (…). Reaction vă oferă noi posibilități de a vă exprima dragostea, mirarea, venerația, umorul sau supărarea. Nu este un buton de Dislike, dar vă oferă posibilitatea să vă exprimați durerea și empatia – în plus față de bucurie și căldură”, a scris Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, într-o postare apărută pe contul său oficial.

Today we’re launching a pilot test of Reactions — a more expressive Like button. As you can see, it’s not a “dislike” button, though we hope it addresses the spirit of this request more broadly. We studied which comments and reactions are most commonly and universally expressed across Facebook, then worked to design an experience around them that was elegant and fun. Starting today Ireland and Spain can start loving, wow-ing, or expressing sympathy to posts on Facebook by hovering or long-pressing the Like button wherever they see it. We’ll use the feedback from this to improve the feature and hope to roll it out to everyone soon.

Publicată de Chris Cox pe Joi, 8 octombrie 2015

Noile emoticonuri vor fi afișate pe o bară care se deschide când cursorul mouse-ului se află deasupra butonului de Like și va fi disponibil atât pe paginile companiilor, cât și pe profilurile utilizatorilor. „Mă încântă”, „mă amuză”, „mă bucură”, „mă uimește”, „mă întristează” și „mă supără” sunt doar câteva dinte opțiunile pe care le va include Reactions.

Pentru început Reaction va fi disponibil spre testare doar utilizatorilor Facebook din Irlanda și Spania, urmând ca în urma feedback-ului primit de aici, compania să îmbunătățească noua obțiune astfel încât să poată deveni disponibilă pentru toată lumea, cât mai curând.

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *