logo
Search
Generic filters
Exact matches only

Facebook at Work va fi lansat anul viitor

Compania Facebook va lansa anul viitor o variantă profesională a platformei de social media. „Facebook at Work” este o platformă dedicată sectorului de business și cariere.

Facebook at Work”, o platformă identică cu cea cunoscută deja, însă dedicată companiilor, le va permite utilizatorilor să discute cu colegii, să intre în contact cu alți profesioniști din domeniu şi să colaboreze pe marginea diverselor documente şi proiecte. Aceasta va fi lansată în prima parte a anului 2016, după ce a fost testată timp de un an, conform unui reprezentant al companiei americane.

News feed, chat și buton de like

Serviciul, care este aproape identic cu varianta clasică a platformei de socializare, va avea „news feed” de știri, aplicație de chat şi opțiunea de „like”, însă utilizatorii vor avea profiluri de Facebook diferite faţă de cele personale din versiunea clasică a rețelei şi paginile vor arăta puțin diferit, mai ales în ceea ce privesc culorile.

Aș spune că aproximativ 95% din ceea ce am dezvoltat pentru Facebook va face parte și din Facebook at Work. Una dintre diferențe va consta în faptul că profilul unui utilizator al serviciului de socializare va fi diferit de profilul său de pe serviciul Facebook clasic. De asemenea, nu se va putea juca Candy Crush pe Facebook at Work”, a precizat Julien Codorniou, directorul departamentului de parteneriate pe platforma globală la Facebook.

Platformă dedicată companiilor

Directorul departamentului de parteneriate pe platforma globală de la Facebook mai spune că „Facebook at Work” va fi un instrument util şi rapid prin care angajații unei companii să comunice între ei lucruri legate de muncă şi mai ales un instrument prin care să fie transmise rapid diverse informații legate de munca între angajații unei companii şi de la superiori către subalterni, dar şi invers.

În plus, divizia care se ocupă de această nouă platformă a dezvoltat și o serie de programe și aplicații speciale pentru „Facebook at Work”, printre care și un set de instrumente de securitate.

Reprezentanții companiei se arată mulțumiți de noul produs și consideră că va avea succes. Aceștia se bazează pe ideea că cei care sunt fani ai rețelei sociale, vor fi dornici să folosească şi o versiune profesională asemănătoare, fiindcă ştiu cum funcționează Facebook şi le-ar fi uşor să se adapteze.

Facebook a început stadiul de testare beta a acestui nou serviciu în luna ianuarie 2015, iar până în prezent peste 300 de companii, printre care Heineken, Royal Bank of Scotland sau producătorul de bijuterii Stella and Dot, folosesc Facebook at Work.

După lansare, serviciul va fi disponibil pentru toate companiile, urmând să existe opțiuni premium contra-cost de analiză şi suport clienți, abonamentul lunar urmând să fie undeva în jurul a câțiva dolari pentru fiecare utilizator.

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Recomandări

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *