logo
Search
Generic filters
Exact matches only

Google și-a modificat algoritmul de afişare a rezultatelor pe dispozitivele mobile

Pentru a fi cât mai ușor și cât mai eficient folosit, Google a modificat algoritmul de afișare a rezultatelor pe dispozitivele mobile, adică pe smartphone-uri și pe tablete. Acest lucru înseamnă că, de acum, atunci când vom căuta informații prin intermediul Google, primele rezultate afișate vor fi cele ale site-urilor care au versiuni pentru telefoanele mobile inteligente şi tablete.

Potrivit Mediafax, care citează businessinsider.com, noul algoritm implementat de motorul de căutare va favoriza site-urile care au versiuni pentru dispozitive mobile – pagini care afişează textul cu litere mai mari, au link-uri pe care se poate da uşor click şi care se afişează corect indiferent de mărimea ecranului pe care sunt accesate -, care vor fi afişate mai sus în lista de rezultate ale căutărilor online efectuate de pe telefoane mobile şi tablete.

Site-urile care nu au versiuni adaptabile ecranelor dispozitivelor mobile vor fi afişate în poziţii mai slabe în topul căutărilor Google.

Business Insider precizează că aproximativ 60% din traficul online este efectuat în prezent de pe dispozitive mobile, iar Google vrea ca utilizatorii săi să aibă o experienţă de navigare cât mai bună în momentul în care accesează un link pe telefonul mobil sau pe tabletă.

Compania Google a anunţat schimbările privind algoritmul în luna februarie, oferind administratorilor de site-uri aproape două luni şi o mulţime de informaţii pentru a face modificările necesare paginilor web astfel încât să nu rişte să dispară din listele de rezultate ale căutărilor de pe mobil.

Citește și despre Google oferă posibilitatea trimiterii de bani prin Gmail

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Recomandări

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published.