Noțiunea SEO (Search Engine Optimization), însemnând optimizarea pentru motoarele de căutare, a apărut prima dată în anii ‘90. Aceasta descrie un proces prin care se încearcă îmbunătățirea poziției site-ului cu ajutorul cuvintelor cheie și a unor expresii.
Dacă vrei să crești relevanța brand-ului tău prin situarea acestuia în primele poziții ale motoarelor de căutare, poți apela cu încredere la instrumentele de tip SEO. Prin acestea, îți dezvolți organic platforma și optimizezi bugetele atribuite campaniilor plătite prin obținerea de clienți recurenți.
SEO presupune un întreg proces care este în continuă schimbare, optimizarea unui site trebuind să fie constantă. Cel mai câștigat site este cel care se adaptează în cel mai scurt timp la schimbările care au loc.
Un site bine optimizat și indexat în motoarele de căutare duce la creșterea traficului și ulterior a clienților.
Beneficii SEO
Optimizarea pentru motoarele de căutare oferă deținătorilor o serie de beneficii precum:
- Indexarea relevantă a paginilor în motoarele de căutare;
- Ranking: se referă la poziția pe care o au site-urile în funcție de cuvintele cheie care aduc trafic;
- Vizitatori: dacă site-ul se poziționează în primele căutări, automat generează un număr mai mare de vizitatori;
- Conversii: creșterea numărului de vizitatori duce automat la creșterea numărului de conversii.
Elemente SEO
- Conținut: este unul dintre elementele cele mai relevante, deoarece un conținut de calitate și informativ, care să reflecte activitatea brandului, este favorizat de către motoarele de căutare;
- Site optimizat pentru mobile: traficul din online s-a mutat tot mai mult către dispozitivele mobile, lăsând în urmă desktop-urile. Dacă site-ul nu este optimizat pe mobile, nu va apărea în primele căutări;
- Experiența utilizatorului: în cazul optimizării SEO se ține cont de timpul pe care un utilizator îl petrece pe site, câte pagini vizualizează per sesiune și totodată care este pagina de pe care părăsesc site-ul;
- Rețele de socializare: acestea contribuie la optimizarea SEO a site-ului, utilizatorii fiind prezenți în toate mediile din online;
- Profil de link-uri: se referă la acele link-uri care apar pe alte site-uri și care fac trimitere spre site-ul personal;
- Căutare pe baza cuvintelor cheie: relevanța pe care acestea o au este foarte ridicată, deoarece reprezintă unul dintre elementele esențiale pe baza cărora site-ul apare în primele motoare de căutare;
- Viteza de încărcare: de multe ori ni s-a întâmplat să intrăm pe un site, să așteptăm o perioadă bună de timp și să nu se încarce. Noi am părăsit site-ul, iar Google l-a depunctat pentru acest lucru. Viteza cu care se încarcă un site este vitală, deoarece majoritatea celor care părăsesc un site, o fac datorită problemelor de încărcare;
- Optimizare în site: este esențială inserarea site-ului cu link prin paginile acestuia, astfel contribuie la optimizarea în motoarele de căutare.
Optează pentru servicii de tip SEO și du-ți site-ul în primele rezultate ale motoarelor de căutare. Dacă vrei să nu mai pierzi timp, apelează chiar acum la experții din domeniu. Recomandarea noastră o găsești aici.
Dacă ești pasionat de marketing online, te invităm să citești mai multe articole în site-ul nostru.