Search
Generic filters
Exact matches only

Twitter a înlocuit butonul „Favorites”, în formă de stea

Compania americană Twitter continuă să își îmbunătățească platforma de microblogging. După ce, la sfârșitul lunii octombrie, a introdus o nouă opțiune care le permite utilizatorilor săi să realizeze sondaje de opinie pe conturile personale, la începutul lunii noiembrie Twitter a modificat designul și funcționalitatea „Favorites”, unul dintre cele mai utilizate butoane ale sale.

Astfel, rețeaua de socializare Twitter a anunțat înlocuirea simbolului în formă de stea, care desemnează postările ca fiind favorite, cu o inimă care are un scop similar cu cel al butonului de „Like”, de pe rețeaua Facebook.

Schimbăm simbolul în formă de stea pentru postările favorite într-o inimă și o să le numim de acum like (n.r. postările favorite). Dorim să facem Twitterul mai simplu și mai ușor de utilizat și știm că steaua este un element care creează confuzie, mai ales pentru utilizatorii noi veniți în rețea. Este posibil să vă placă o mulțime de lucruri, însă nu toate pot fi favoritele voastre. Inima, în schimb, este un simbol universal care rezonează dincolo de limbile, culturile sau regiunile din care provin utilizatorii noștrii. Inima este mult mai expresivă, permițându-vă să transmiteți mai multe tipuri de emoții și să vă conectați mai ușor cu alți oameni. Și, în urma perioadei de testare, am aflat că utilizatorii noștrii o iubesc (…). Apăsați inima și vedeți ce se întâmplă!”, a afirmat Akarshan Kumar, manager de produs al Twitter, într-o postare apărută pe blogul oficial al companiei.

Cei de la Twitter au adoptat această modificare în încercarea de a-și face rețeaua de socializare mult mai vizibilă, alăturându-se astfel tendinței stabilite de Facebook sau YouTube care au asemenea butoane cu ajutorul cărora utilizatorii să își pot exprima aprecierea pentru anumite postări, materiale, fotografii sau videoclipuri.

Începând de marți, 3 noiembrie 2015, noul buton în formă de inimă de pe platforma de socializare Twitter poate fi văzut pe iOS, Android, twitter.com, TweetDeck, Twitter pentru Windows 10 precum și pe aplicația Vine pentru Android sau pe site-ul Vine și urmează să fie implementat și în aplicația Vine pentru iOS și în programul Twitter pentru Mac.

Modificarea adoptată de Twitter se potrivește planului lui Jack Dorsey, director executiv al companiei, de a îmbunătăți implicarea utilizatorilor pe rețeaua de socializare.

Twitter nu este însă singura platformă socială care s-a gândit să utilizeze simbolul de inimă în acest scop. Instagram, aplicația mobilă pentru distribuirea fotografiilor a celor de la Facebook, are un simbol similar, o inimă, pentru utilizatorii care vor să dea „Like” unei fotografii sau unui album.

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *