logo
Search
Generic filters
Exact matches only

Idei pentru o dimineață altfel (I)

Nu e întotdeauna atât de ușor să te dai jos din pat dimineața pe cât ar crede unii, iar atunci când se adună nopțile aproape albe, mesele copioase de la cină, zilele obositoare și multe alte activități, ultimul lucru de care vrem să știm este alarma de dimineață. Dacă se întâmplă așa și în cazul nostru poate că avem nevoie de o schimbare a stilului nostru de viață. Probabil am auzit cu toții „legende” despre acei oameni care reușesc să se dea jos imediat din pat, fără să fie obosiți, fără să aibă nicio problemă și care pot fi productivi aproape instant. Adevărul este că astfel de oameni, deși sunt destul de rari, chiar există, iar secretul lor constă în urmarea unor bune obiceiuri încă de dimineață.

Iată cum arată unele dintre cele mai utile recomandări pe care le putem folosi pentru a ne începe ziua:

1. Nu îți amâna alarma

Atunci când sună alarma ar trebui să ne trezim instant fără să mai amânăm nimic. Oricum, calitatea somnului scade drastic și e posibil să ne trezim chiar mai obosiți dacă mai stăm și mai ațipim încă 5 sau 10 minute. Deși nu e recomandat, în cazul în care simțim că nu ne putem ține pe picioare din cauza somnului putem apela la maxim o amânare. Cel mai bine ar fi totuși să setăm alarma pentru momentul când chiar trebuie să ne trezim și nu cu câteva zeci de minute înainte, dacă nu avem nimic de făcut. Nu e oare mai bine să dormi până la 7 fără întreruperi, decât să îți pui ceasul să sune la 6:30 și după tot să amâni alarma până când te dai jos din pat?

2. Încearcă teoria culorilor

Adepții teoriei culorilor spun că dacă oamenii s-ar uita la o culoare deschisă atunci când se trezesc, aceștia s-ar putea da jos din pat mult mai ușor. Noaptea, efectul este invers.

3. Întinde-te

Dacă știi că vei sta toată ziua la birou, pe un scaun, atunci poate că atunci când te trezești este singurul moment în care îți poți întinde mușchii. Acest lucru îți va permite să te energizezi mai repede deoarece exercițiul îți îmbunătățește circulația sângelui.

4. Meditează

Ne putem folosi și de meditație dacă dorim să ne începem ziua având mintea limpede, însă acest procedeu trebuie încercat numai dacă avem răbdare să facem un astfel de lucru pentru zece minute sau dacă suntem absolut siguri că nu vom adormi la loc în timp ce medităm. O altă alternativă pe care o putem încerca sunt respirațiile adânci.

5. Listă cu lucrurile de realizat

O listă scrisă cu lucruri de realizat astăzi te va ajuta să te concentrezi mai bine pe ceea ce ai de făcut și vei vedea ce bine te vei simți la sfârșitul zilei când fiecare activitate va fi bifată.

Tu cum îți începi dimineața?

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Recomandări

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *