Generic filters
Exact matches only
Generic filters
Exact matches only

10 lucruri pe care oamenii talentaţi le fac la muncă (partea II)

Am început în articolul precedent să povestim despre calităţile oamenilor care ajung să fie angajaţi cheie în firmele în care lucrează. De multe ori, aceste calităţi sunt vizibile încă de la interviul de selecţie, dar există şi cazuri în care unele abilităţi mai trebuie îmbunătăţite. Totuşi, faptul că aveţi în companie oameni dornici să înveţe şi să se perfecţioneze, e deja un punct în plus. Iată alte 5 lucruri pe care oamenii talentaţi le fac de obicei la locul de muncă.

  1. Pun întrebări deştepte. Candidaţii talentaţi sunt oameni curioşi. Datorită acestui lucru, vor pune întrebări pentru a afla mai multe despre organizaţie şi cum funcţionează. În timpul interviului vor pune întrebări despre atribuţiile lor dacă vor fi selectaţi, dar şi despre calităţile pe care le au oamenii care deja sunt în top în companie.
  2. Sunt extrem de flexibili. Multe organizaţii implementează constant noi şi noi strategii aşa că au nevoie de oameni care se pot adapta uşor la o nouă direcţie. Întrebaţi candidaţii care este un exemplu de situaţie în care au fost nevoiţi să se adapteze la un mediu complet nou şi cum au reacţionat.
  3. Nu le este frică să-şi asume riscuri. Acest aspect este extrem de important în special în lumea afacerilor. Oamenii talentaţi vor merge întotdeauna puţin mai departe decât ceilalţi, vor risca pe de o parte, dar vor decoperi idei şi oportunităţi noi pe de altă parte. Întrebaţi candidaţii când au trebuit să-şi asume un risc şi cum s-au comportat în acea situaţie.
  4. Sunt pasionaţi de ceea ce fac. Poate că sună ca un clişeu, dar pasiunea este unul dintre lucrurile care îi diferenţiază pe candidaţi încă de la primul interviu. Se va observa acest aspect din modul în care candidatul vorbeşte despre experienţele anterioare şi despre ceea ce-şi doreşte să facă în următorii ani.
  5. Comunică eficient cu o varietate mare de stakeholderi. Oamenii care comunică eficient au abilitatea de a duce organizaţia la un nou nivel. Atunci când vorbiţi cu candidaţii, fie la telefon, fie pe email, fiţi foarte atenţi la modul în care comunică. În acest fel veţi putea observa dacă au deja abilităţi dezvoltate în acest domeniu şi vă puteţi baza pe ei.

Cover - Sursă foto: dreamstime.com
Simona

Simona

Simona locuieşte în Cluj-Napoca şi lucrează în domeniul ONG. Îi place foarte mult să citească, să scrie şi să fie înconjurată de cărţi. Pe Simona o interesează tot ce ţine de dezvoltarea personală, îi plac proiectele faine, în special cele de voluntariat sau care au un impact social ridicat.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *