Search
Generic filters
Exact matches only

5 motive surprinzătoare pentru mâncatul excesiv

Fie că încerci să-ţi menţii silueta sau te chinui să scapi de cele câteva kilograme adunate în plus, există câteva lucruri la care nici nu te-ai fi gândit şi care îţi sabotează succesul în dietă. Probabil crezi că ştii toate trucurile pentru slăbit şi faci eforturi mari pentru a rămâne în formă, dar iată 5 motive care te ţin pe loc în lupta cu kilogramele.

Nu mănânci destul

Atunci când nu ai mesele bine stabilite şi ai tendinţa să sari peste micul dejun sau prânz, cu siguranţă vei mânca mult mai mult la cină şi nu vei face alegerile cele mai sănătoase. Porţiile mici consumate de-a lungul întregii zile te vor ajuta să nu fii tentată să exagerezi cantităţile la cină.

Consumi sirop de porumb bogat în fructoză

Probabil că ai auzit că acest ingredient este extrem de dăunător pentru sănătatea ta. Şi îl consumi poate fără să-ţi dai seama deoarece se află în sucuri, în iaurturile cu fructe şi în numeroase gustări nesănătoase.

Farfuria ta are o culoare asemănătoare cu mâncarea

Surprinzător, dar studiile au arătat că atunci când mâncăm dintr-o farfurie care are aproximativ aceeaşi culoare ca şi mâncarea din ea, avem tendinţa să consumăm cu până la 22% mai mult. E preferabil să existe un contrast puternic între culoarea mâncării şi farfuria din care e servită.

Mănânci prea des cu prietenii

Studiile au arătat că deşi mănânci poate mai încet atunci când te aflii în mijlocul unei conversaţii interesante, şansele să guşti din mult mai multe feluri de mâncare şi să fii distrasă şi să consumi cantităţi exagerate sunt mult mai mari. Atmosfera de la cină îţi va distrage atenţia de la mâncare şi nu vei observa semnele organismului care îţi spune că s-a săturat.

Urmezi o dietă cu un conţinut scăzut de grăsimi

Dacă te bazezi pe etichetele de pe produse care susţin că produsul respectiv nu are grăsimi, nu înseamnă că nu are o grămadă de aditivi, zahăr şi alte substanţe care nu sunt benefice pentru organismul tău. Acestea îţi vor da energie pe termen scurt şi apoi vei ajunge din nou să vrei încă o porţie.

Ia în considerare aceste mici trucuri şi ţine cont de ele zi de zi şi cu siguranţă nu vei mai avea tendinţa să mănânci excesiv.

Sursa

Foto

Newsletter
Începe-ți dimineața cu o cană de cafea și articole interesante de la noi
*Respectăm dreptul la intimitate și luăm în serios protejarea datelor

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *